2025-07-25, 15:15
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Påvisar mönster hur man anpassa sig till regler, alla går ut med kör inte dagen efter, men folk gör som jag själv anpassar mig till regler, som sjukskrivning osv som jag berätta om. folk skiljer sig inte så mycket åt i sitt handlande varav vi kan ha psykologer osv som sätta en diagnos baserat på beteende mönster.

Att folk anpassa sig är alltså inget konstig, en som dricker ofta o mycket vet även hur man anpassar sig, genom alkomätare vet man exakt när man kan sätta sig i bilen, man behöver inte ens vänta in under 0.2, man kan hoppa in lite tidigare beroende på vart man befinner sig, polisens mätare visar inte heller exakt, menas man måste utföra testet på station eller sjukhus, folk som kan anpassa sig vet om detta, man har ännu en timme extra innan själva bevis testet kan utföras efter man blivit tagen o på så sätt frikännas.

Att jag anpassa mig o använder mig av regler är alltså inget unikt, det finns massor av människor som gör det samma, för att få bukt på dessa som mig måste man anpassa verktygen som kan förhindra detta mönster av folk som anpassa sig.
Ännu inte visat hur 0,3 visar att man kör bakfull/berusad.
2025-07-25, 15:15
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
[...] likt Linn hon klara inte arbetsgivarens krav via PEth test.
[...]
Arbetsgivaren har INTE funnit några hinder för henne att köra ambulans. Du sprider påhittade uppgifter på ett sätt som inte är tillåtet enligt forumets regler.

Det övriga i ditt inlägg är så dumt att jag inte bemöter det.
2025-07-25, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Arbetsgivaren har INTE funnit några hinder för henne att köra ambulans. Du sprider påhittade uppgifter på ett sätt som inte är tillåtet enligt forumets regler.

Det övriga i ditt inlägg är så dumt att jag inte bemöter det.
Men du kan inte förneka man redan utfört tester innan Linn ansökte C-körkort, att första läkaren inte valde o skicka en diagnos kan vara medvetet val via läkarens egna värderingar, som jag själv visat med Lumpen osv, läkaren skrev ut allt även om jag var norrlands mästare i brottning, hade gjort praktik bland jägarsoldater när jag gick skolan, många av dessa jägare var förundrade över min styrka, hur i helvetet kan han vara så jävla stark.

Att andra läkaren sedan försökte lura TS med intyg till Linn som min läkare lura personal inom mönstringen är alltså inget konstigt, mer ett naturligt sätt.
Vi ska vara glada domare såg igenom detta, menas domstolen gjorde sitt jobb, vägde bevisningen o argumenten mot varandra, att Linns läkare visa sig ha lägre kunskaper än TS gamla läkare i Gotland bevisa på vem som var smartas av dom två.
2025-07-25, 15:32
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Men du kan inte förneka man redan utfört tester innan Linn ansökte C-körkort, att första läkaren inte valde o skicka en diagnos kan vara medvetet val via läkarens egna värderingar, som jag själv visat med Lumpen osv, läkaren skrev ut allt även om jag var norrlands mästare i brottning, hade gjort praktik bland jägarsoldater när jag gick skolan, många av dessa jägare var förundrade över min styrka, hur i helvetet kan han vara så jävla stark.

Att andra läkaren sedan försökte lura TS med intyg till Linn som min läkare lura personal inom mönstringen är alltså inget konstigt, mer ett naturligt sätt.
Vi ska vara glada domare såg igenom detta, menas domstolen gjorde sitt jobb, vägde bevisningen o argumenten mot varandra, att Linns läkare visa sig ha lägre kunskaper än TS gamla läkare i Gotland bevisa på vem som var smartas av dom två.
Men snälla, vad är detta du skriver för något?

Det här är ju inte friskt som du beter dig.
2025-07-25, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Men snälla, vad är detta du skriver för något?

Det här är ju inte friskt som du beter dig.
Det är för ni aldrig gått några ggr upp i rätten ni inte förstår hur det fungerar, det jag inte tar med mig o bevisar existerar inte, domare tar inte själva o tar fram bevis, det är kärande o svarande som själva plockar fram det som bevisa sin oskuld.

TS läkare visa sig vara bättre än Linns, samt det var även vad domare skrev, varför förklara inte Linns läkare på värdena?

Det är inte svårare o förstå Linns läkare inte förstod bättre, eller så undvek han o förklara det uppenbara varav domare även skrev ut vad han ute lämnat, bevis på PEth inte fungera.
2025-07-25, 15:43
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det är för ni aldrig gått några ggr upp i rätten ni inte förstår hur det fungerar, det jag inte tar med mig o bevisar existerar inte, domare tar inte själva o tar fram bevis, det är kärande o svarande som själva plockar fram det som bevisa sin oskuld.

TS läkare visa sig vara bättre än Linns, samt det var även vad domare skrev, varför förklara inte Linns läkare på värdena?

Det är inte svårare o förstå Linns läkare inte förstod bättre, eller så undvek han o förklara det uppenbara varav domare även skrev ut vad han ute lämnat, bevis på PEth inte fungera.
Bara ännu mer ordsallad och ännu inga bevis för din tes.
2025-07-25, 15:44
Medlem
Totiuss avatar
Citat:

Det du skriver är helt bisarra påhittade uppgifter som är oerhört kränkande för Linn och hennes läkare. Jag har rapporterat ditt inlägg för 0.09. Falsk ryktesspridning.
2025-07-25, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Bara ännu mer ordsallad och ännu inga bevis för din tes.
För er som inte förstår bättre som för dig o Totius förstår man inte systemet tror man det mesta handlar om en skandal. Medans andra som förstår kan använda sig av den.
2025-07-25, 15:48
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
För er som inte förstår bättre som för dig o Totius förstår man inte systemet tror man det mesta handlar om en skandal. Medans andra som förstår kan använda sig av den.
Du talar oförståeligt.

Kan du bevisa din tes nu?
2025-07-25, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Det du skriver är helt bisarra påhittade uppgifter som är oerhört kränkande för Linn och hennes läkare. Jag har rapporterat ditt inlägg för 0.09. Falsk ryktesspridning.
Skicka du även med Linns första läkares diagnos?

Tänkte så han inte gjort samma misstag som för dessa 40st andra läkare som inte skicka med en diagnos till förhöjda värden?

Publicera gärna den första läkarens diagnos här o bevisa din sak?

Annars ljuger du.
2025-07-25, 15:51
Medlem
Ajogens avatar
Citat:

Tänkte så han inte gjort samma misstag som för dessa 40st andra läkare som inte skicka med en diagnos till förhöjda värden?

Annars ljuger du.
Man kan inte stämpla någon som missbrukare på det sättet TS gjorde med Linn.
Det är ett grovt myndighetsövergrepp.
2025-07-25, 16:00
Medlem
Totiuss avatar
Citat:

Annars ljuger du.
Det finns ingen diagnos. Att du påstår att jag ljuger är också falsk ryktesspridning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in