2025-03-14, 18:13
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upplaenningen
Exakt. Sen kan man ju säga vad man vill om Titti men mer intressant är hon än Bagges gamla knull.

Håller helt klart med. Titti har ett intellekt och är intressant att lyssna på. Bagges gamla ragg är en uppsvälld bimbo med ett skratt som skär sig i öronen. Vilken kroppsdel hon använt för att klättra i karriärstegen låter jag vara osagt.
Citera
2025-03-14, 18:43
Medlem
Då har en vecka gått. Jag tycker det är "antingen eller" läge på måndag. Antingen är han tillbaka som inget har hänt. Eller så är han borta från showen helt. Jag gissar på att han inte dyker upp mer. Sedan är Ola Lustig ingen fullgod ersättare enligt mig men en helt okej standin för stunden.
Citera
2025-03-14, 18:51
Medlem
är det verkligen ingen här på fb som har någon mer inside info eller något? någon måste väl ha något!
Ja jag är nyfiken! Jag har aldrig varit så negativ mot roger alls innan detta kom upp. Trodde roger och laila var bästa polers.
Citera
2025-03-14, 18:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Då har en vecka gått. Jag tycker det är "antingen eller" läge på måndag. Antingen är han tillbaka som inget har hänt. Eller så är han borta från showen helt. Jag gissar på att han inte dyker upp mer. Sedan är Ola Lustig ingen fullgod ersättare enligt mig men en helt okej standin för stunden.

Borde komma någon förklaring då. Han kan ju inte vara ledig hur länge som helst och de kan inte för evigt ta bort frågor om detta på sina sociala medier. Högst troligt kommer det säkert vara många lyssnare som inte vet om detta med Nordin. Utan tror just bara han varit ledig en vecka.
Citera
2025-03-14, 20:22
Medlem
Har själv lyssnat på Rix FM i flera år och det kommer kännas konstigt att Roger inte är där och att han försvann så plötsligt. Han är i princip mr rix fm.
Undrar vilken annan station han kommer börja jobba på? Eller kommer han gå helt under jorden?
Hans namn är i princip svartmålat av expressen som en mobbare.
Citera
2025-03-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva

Men ska dom inte förklara sig? Han kan inte bara försvinna så.
Citera
2025-03-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackanponke
är det verkligen ingen här på fb som har någon mer inside info eller något? någon måste väl ha något!
Ja jag är nyfiken! Jag har aldrig varit så negativ mot roger alls innan detta kom upp. Trodde roger och laila var bästa polers.

Jag hoppas kan kommer tillbaka, då han gör showen
Citera
2025-03-14, 21:10
Medlem
Fan vad du spammar tråden! När man läser så dyker ditt ointressanta dravel upp i vartannat inlägg. Sluta!

OnT: Ska bli intressant att höra om RN dyker upp på mån eller om det dyker upp nån annan smaskig information under helgen som ger mer info.

Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Jag hoppas kan kommer tillbaka, då han gör showen
Citera
2025-03-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VikingWikingsson
Fan vad du spammar tråden! När man läser så dyker ditt ointressanta dravel upp i vartannat inlägg. Sluta!

OnT: Ska bli intressant att höra om RN dyker upp på mån eller om det dyker upp nån annan smaskig information under helgen som ger mer info.

Får spamma hur mycket jag vill bryter inte mot reglerna
Citera
2025-03-14, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezer1
Har själv lyssnat på Rix FM i flera år och det kommer kännas konstigt att Roger inte är där och att han försvann så plötsligt. Han är i princip mr rix fm.
Undrar vilken annan station han kommer börja jobba på? Eller kommer han gå helt under jorden?
Hans namn är i princip svartmålat av expressen som en mobbare.

Verkar som han kommer få ett eget program. Vad som menas med det är lite diffust, men antar att han får jobba ensam. Tror inte många har så väldig lust att lyssna på någon som man vet behandlar andra kollegor dåligt på jobbet. Det säger ju väldigt mycket om ens karaktär och ens genuinitet, den är falsk.
Citera
2025-03-14, 23:25
Medlem
Att ingen ”vet”något eller att det inte kommer fram
något kanske tyder på att det inte finns något som kan ”komma fram”? Kanske är det ren smutskastning från Expressen eller någon annan grupp?
Citera
2025-03-15, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evamariea
Att ingen ”vet”något eller att det inte kommer fram
något kanske tyder på att det inte finns något som kan ”komma fram”? Kanske är det ren smutskastning från Expressen eller någon annan grupp?

Det tror jag med. Var tveksam först, men tror inte Roger är en mobbare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in