Citat:
Ursprungligen postat av
Jojo92a
Får ni det? Av er partner eller ni som har en kk? Får ni höra att ni är sköna eller annan bekräftelse? Är det under själva sexakten eller efteråt?
Har varit tillsammans med min kille många år men känner mig inte bekräftad. Han säger ofta att jag är duktig på massage( den bästa han fått massage av tydligen) Men att säga att jag är skön eller bra i sängen har jag aldrig fått höra… sen säger han inte vad jag kan göra bättre… om han nu är missnöjd så förstår jag inte varför han inte pratar eller visar vad han vill…
Ja hela tiden, när han ser mig, klär av mig, som nu sist så säger han hela tiden "Du är så jäv fin....x", medans han tittar på min kropp, och vi hånglar upp varandra.
Och säger hur skön jag är när vi håller på, och han håller på länge och håller sig/får pausa några sek för att inte komma för snabbt. För jag vet att han vill att jag kommer först så att han sen kan slappna av och komma.
Och jag är likadan tillbaka, säger hela tiden hur skönt det är, att jag gillar hans x och älskar att suga av honom, och hur skön han är.
Och att jag saknar honom, och han säger att han saknat mig.
Sist provade vi en ny ställning, och han sade flera ggr, du fattar inte vilken utsikt jag har och hur jävla sexigt det är.
Jag tror det beror på hur man är och hur man fungerar tillsammans, vi har ju fantastiskt sex, därför har vi svårt att släppa varandra. Och har man så bra sex, vill man nog också bekräfta varandra.
Du verkar missnöjd med ditt sexliv, eller tror att han är det, och visst så kanske det är, eller så pratar du med din partner.
Jag vet själv hur det är att vara i ett långt förhållande o ha det lite kasst. Och jag kan säga att det var för han kändes osäker på sin manlighet. Och kommunikationen var kass, så blir sexet också kasst. Och jag tappade attraktionen.
Min crush/fd pojkvän eller vad han är/var, han är så naturlig, avslappnad, smidig, och gav sitt allt, jag märker det på honom, att han verkligen är här och nu, och engagerad, kommunikativ och så härlig.
Detta är så svårt, och inget lätt grej, för sex är ju så viktig i en relation. Eller hela intimitetsgrejen. Att sedan ligga i varandra famn, sova ihop, allt det är så viktig.
Du kanske inte lever ut din sexualitet, och låser dig lite? Tror när man känner att den andre lever ut, njuter så kan man själv leva ut mer och njuta. Då blir sexet så mycket skönare och avslappnad.
Sex är otroligt viktigt för mig, och hela intimitetsgrejen, att vara tillsammans o känna sig nära den andre. Och jag älskar att prata om sex också, alltid gjort. Tycker det är en stor och vacker kraft.
Alla är i behov av kärlek och sex.