Citat:
Ursprungligen postat av
Jojo92a
Får ni det? Av er partner eller ni som har en kk? Får ni höra att ni är sköna eller annan bekräftelse? Är det under själva sexakten eller efteråt?
Har varit tillsammans med min kille många år men känner mig inte bekräftad. Han säger ofta att jag är duktig på massage( den bästa han fått massage av tydligen) Men att säga att jag är skön eller bra i sängen har jag aldrig fått höra… sen säger han inte vad jag kan göra bättre… om han nu är missnöjd så förstår jag inte varför han inte pratar eller visar vad han vill…
Kommunikation är A och O.
Sex ska vara skönt, härligt och roligt. Det ska också vara lättsamt och tryggt. Oavsett vad man än gillar i sängen.
Har du frågat din kille vad han tycker om i sängen? Vad han skulle vilja att du gör? Vad han skulle vilja att ni gör?
Kroppsspråket under sex kan ju också ge en fingervisning i om den andra har det skönt.
Hade inte jag fått höra att jag är skön eller liknade under och/eller efter sexet, då hade jag frågat vad personen vill att jag ska göra.
Men, för att få så måste man också ge.
Jag bekräftar alltid när jag tycker att det är skönt, är det inte skönt då säger jag det också och visar eller säger vad som är bättre.
Och jag vill såklart få höra samma sak tillbaka.
Jag tycker att kommunikationen är det viktigaste, vare sig jag har sex med en kille, tjej eller flera åt gången. Gäller även alltifrån ett ons till sambo.
Sex är det mest fantastiska på denna jord!