2025-03-07, 07:59
Medlem
empoisonnes avatar
Ja, det får jag. Både under ligg och mellan dem. Och så märks det när vi håller på. Jag hoppas att det märks tillbaka. Trist att inte få den bekräftelsen.
Citera
2025-03-07, 08:05
Medlem
Japp, både ger och får det i princip varje dag. God kommunikation i sex har också gjort att vi har kunnat ha andra med i sängen som vi båda också ger och får bekräftelse med.
Citera
2025-03-07, 09:36
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Hur ska jag ens prata med honom? När han säger att allt är bra? Dock tror jag inte på det alls… han verkar vara fine med att allt är dåligt

Om nu allt skulle vara dåligt. Varför skulle han vara ihop med dig då? Du kanske skulle informera honom om vad som är dåligt då. Testa det.

Citat:
Haha Patrick lugna dig

Du är oerhört dålig på kommunikation. Det kanske är samma i ditt förhållande som här på FB. Du svarar "Patrick" utan att han "hör dig".

Gör du samma i ditt förhållande så kan det vara svaret på att du inte vet vad som är fel. Om det nu är något som är fel.
Citera
2025-03-07, 09:48
Medlem
Citat:
Får ni det? Av er partner eller ni som har en kk? Får ni höra att ni är sköna eller annan bekräftelse? Är det under själva sexakten eller efteråt?
Har varit tillsammans med min kille många år men känner mig inte bekräftad. Han säger ofta att jag är duktig på massage( den bästa han fått massage av tydligen) Men att säga att jag är skön eller bra i sängen har jag aldrig fått höra… sen säger han inte vad jag kan göra bättre… om han nu är missnöjd så förstår jag inte varför han inte pratar eller visar vad han vill…

Kan det bero på att han vill ha en tightare tjej kanske? Du startade ju en annan tråd angående detta..
Citera
2025-03-07, 09:52
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Får ni det? Av er partner eller ni som har en kk? Får ni höra att ni är sköna eller annan bekräftelse? Är det under själva sexakten eller efteråt?
Har varit tillsammans med min kille många år men känner mig inte bekräftad. Han säger ofta att jag är duktig på massage( den bästa han fått massage av tydligen) Men att säga att jag är skön eller bra i sängen har jag aldrig fått höra… sen säger han inte vad jag kan göra bättre… om han nu är missnöjd så förstår jag inte varför han inte pratar eller visar vad han vill…

Kommunikation är A och O.
Sex ska vara skönt, härligt och roligt. Det ska också vara lättsamt och tryggt. Oavsett vad man än gillar i sängen.
Har du frågat din kille vad han tycker om i sängen? Vad han skulle vilja att du gör? Vad han skulle vilja att ni gör?

Kroppsspråket under sex kan ju också ge en fingervisning i om den andra har det skönt.

Hade inte jag fått höra att jag är skön eller liknade under och/eller efter sexet, då hade jag frågat vad personen vill att jag ska göra.
Men, för att få så måste man också ge.
Jag bekräftar alltid när jag tycker att det är skönt, är det inte skönt då säger jag det också och visar eller säger vad som är bättre.
Och jag vill såklart få höra samma sak tillbaka.

Jag tycker att kommunikationen är det viktigaste, vare sig jag har sex med en kille, tjej eller flera åt gången. Gäller även alltifrån ett ons till sambo.

Sex är det mest fantastiska på denna jord!
Citera
2025-03-07, 10:08
Medlem
Han får analt, oralt, vaginalt, går på med allt… men ändå känns han inte nöjd
Försökt prata med honom och då säger han bra saker, men känns som det bara är för att jag frågar, kommer inte naturligt…
Citera
2025-03-07, 10:10
Medlem
Han kanske tycker min rumpa är för liten?? att de är därför han inte tycker om analt med mig…
Jag är bara 160 o väger bara 48… rädd att han ska känna att han har sex med nån som inte är helt fullvuxen o mår skit
Hur hade ni andra tyckt? Är de så hemskt med nån med lågt bmi?? Vad gör man om man har svårt att lägga på sig i vikt??
Citera
2025-03-07, 10:24
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Försökt prata med honom och då säger han bra saker, men känns som det bara är för att jag frågar, kommer inte naturligt…

"går på med allt"

Det kanske är här det skaver? Ligger du av ren och skär håthet eller "går du på med saker" för att hålla honom nöjd? Vad vill du själv? Vad får dig att gå igång? Njuter du av den sexuella samvaron?
Citera
2025-03-07, 10:26
Medlem
Citat:
Han kanske tycker min rumpa är för liten?? att de är därför han inte tycker om analt med mig…
Jag är bara 160 o väger bara 48… rädd att han ska känna att han har sex med nån som inte är helt fullvuxen o mår skit
Hur hade ni andra tyckt? Är de så hemskt med nån med lågt bmi?? Vad gör man om man har svårt att lägga på sig i vikt??

Börja med ridning. Min flickvän är hästtjej och hon är väldigt tight. Ridning tränar rätt muskler där nere.
Citera
2025-03-07, 10:33
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:

Personligen tycker jag att du verkligen bör jobba lite på din självkänsla.
Har man låg självkänsla och känner sig osäker, så märks det. Det kan vara sjukt avtändande.
Killen känner sig pressad och blir blockerad i hjärnan. Han vill göra dig nöjd, men det går inte. Därav kanske han tycker att det blir jobbigt att ha sex med dig vilket resulterar i sällan.

När jag va som sjukast i anorexi, så vägde jag 40 kilo och är 170 lång.
Min pojkvän då tyckte att det va lite jobbigt att ha sex med mig, mest för att han va rädd att jag skulle "gå sönder".
Men nu gissar jag att du alltid har varit liten, och hade han inte gillat dig och tänt på dig så skulle han aldrig ha blivit tillsammans med dig ifrån första början.

Tiden bör ju dock inte räknas, det är innehållet och vad man vill uppnå.
För min del så har sex varat allt emellan 2 minuter till 12 timmar.
Citera
2025-03-07, 10:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Ibland behöver man bara byta partner, inte svårare än så......
Citera
2025-03-07, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Sexspel.

Har man tröttnat på kärringen så har man och behöver en ny, om man nu inte bara vill köra på i gamla hjulspår då förstås. Vet inte om du läste TS andra tråd där hon skriver att det kan ta typ 30-40 min. för snubben att komma vid avsugning eller vid ett handjobb.

Nej, det läste jag inte. Men hatten av för envishet.
Själv tänker jag inte att förhållande är över för att sexlusten sviker i en period. Så har vi över 20 år bak oss, då är kanske perspektivet annorlunda än efter 1 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in