Citat:
Ursprungligen postat av
Generalkosmos
Jag har aldrig gillat BDSM och liknande, och är generellt en snäll person som inte gillar att mobbas/förnedra m.m.
Älskar kvinnor/tjejer och behandlat alla mina tjejer väl och med kärlek. Men just vi sex kan de lixom komma fram "primitiva impulser" ja inte vet var dom kommer ifrån?
T.ex kan tjejen suga å så drar ja ut kuken å stoppar in den igen medans ja munknullar henne å säger typ: såhär ska du suga din lilla duktiga slampa, ta hela jävla kuken i munnen " eller när hon ligger på mage kan ja ta tag i hennes armar lr hår å börja lixom pumpa henne riktigt hårt och då känner ja oftast aggressiva impulser och tankar i stil med "din lilla slampa nu jävlar ska du få"...
Lixom älskat mina partners och vill absolut ej skåda dom men under sex kommer såna här känslor fram, och många av mina tjejer känner vibben tydligt, en brukade t om säga "ohh gör mig gravid daddy, please, knulla mig " så uppenbart gilla hon också den dominerande viben?
Är vi porrskadade lr är de så att de tvärtom sån romantisk sex extremt vanilla är mer förskönad bild av sex?
Va ja förstått går ju reptilhjärnan igång vi sex som är en av de äldsta delarna i hjärnan och sköter just mkt ur insikter som dominans, hunger, aggression m.m så att de skulle färga av sig i sex är helt naturligt?
Jag tror inte det har något med att vara porrskadad. Min egen erfarenhet är att olika typer av fantasier om sex som avviker från vanilla utvecklas över tiden och en del av fantasierna förverkligar man.
Jag har haft ganska många sexuella relationer och kvinnor är väldigt olika. En del tycker om förnedring och att bli dominerade, en del gillar att förnedra och många föredrar romantisk vaniljsex.
Det viktiga är att vara överens om vad man håller på med. Man får ta det steg för steg och prata om det. Det svåraste är att förstå om ens partner går med på något av rädsla för att annars bli bortstött eller om det är en genuin vilja. Det är bara om man genuint är överens som det är ok.
Jag har gått igenom tre faser in mitt sexliv. Först var det romantisk vaniljsex med mycket kramar, kyssar och missionärssex. Sen blev jag den dominerande partnern och vi experimenterade med bdsm. Numera låter jag min fru dominera mig. Det är ganska intressant för hon visar samma primitiva och aggressiva impulser som du när hon kommer igång och det är då jag njuter som mest av det.