Nyckelordet som amerikanske författaren Mr. Bret Easton Ellis i sin 1990-talsroman 'American Psycho' låter sin huvudperson Mr. Patrick Bateman och hans vänner kring Wall St. hela tiden återkomma till är "hardbodies".
Annars lyhörde och sla[n]gfärdige legendariske svenske översättaren Einar Heckscher (yup, son till forne högerledaren i fluga) hade sannolikt huvudbry med detta ord. Att han valde översätta till "hårdsubbor" var ett öronsmärtande haveri som kom Doc's nattduksbord från Dux att bara värmas av originalutgåvan.
Rumpan får gärna vara muskellös så man känner musklerna jobba när man ligger sked bakom henne och hon bara rör sig lite. Då händer det absolut att tarzan styvnar till.
Hehehe, den här tråden påminner lite om när man var grabb och man satt med polarna och berättade hur man ville ha sin drömbil.
Är rumpan muskellös så lär det ju vara svårt att känna några muskler jobba överhuvudtaget... Men ja, jag vet att du menar muskulös men det är fan på tiden att du lär dig hur det stavas.
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Den första tjejen hade finast kropp. Den andra har för liten röv och för lite former och den sista är lite för dallrig och bullig ja.
Den första är för stabbig och lite för mycket, den andra är perfekt och den tredje är inte ens värd att nämnas.
Är rumpan muskellös så lär det ju vara svårt att känna några muskler jobba överhuvudtaget... Men ja, jag vet att du menar muskulös men det är fan på tiden att du lär dig hur det stavas.
Den första är för stabbig och lite för mycket, den andra är perfekt och den tredje är inte ens värd att nämnas.
På riktigt? Du måste seriöst vara pedofil eller porrskadad om du tkr den första är för "stabbig". Hon ser ju ut som en normal, sund tjej gör. Den andra är smal, på gränsen till mager utan kvinnliga former. Ser ut typ som modelltjejerna som modebögarna gillar att ha på catwalken.
En kvinnas sexigaste kroppsdel sitter dock mellan hennes öron ...
Word! Håller med till 100%!
I övrigt tillhör jag de som tycker om vältränade kvinnokroppar, gymskadad som man är. Eftersom jag är lite till åren kommen, tycker jag det är jäkligt häftigt och sexigt när 40+-kvinnor är vältränade. Lite som en käftsmäll till alla fluffiga feminister, trådsmala och silikonfyllda modeller och inte minst alla ölmagar hos män som tror de är guds gåva till kvinnor.