söndagen 16 juli 2023 med Maria Bartiromo på FOX.
https://www.youtube.com/watch?v=Ct2Vl-NO6Og
Trump säger att han känner president Xi bättre än han känner Maria Bartiromo (hon ser tveksam ut), och att han känner honom så väl. Och han säger att president Xi hatar inte USA. Han har varit på Mar-a-Lago. Och ätit den finaste
chokladtårtan i hela världen. De satt och åt när Trump fick ett meddelande att han skickat av missiler som var locked and loaded, mot Syrien. Tolken översatte till president Xi som bad tolken upprepa. (Det var tider det, känns som igår. Allt för att imponera på sin nära vän Xi)
Det är en väldigt fragmentarisk fd president vi ser här. Hans möjlighet att fokusera på något riktigt eller mot tittarna verkar ha försvunnit helt. Förut hade han lite sånt i sina intervjuer. Han pratar om att det finns ingen i Hollywood som kan spela president Xi. Och att man inte kan duplicera honom. Skratta eller gråta åt det?
Men det som är mest intressant tycker jag är "
I know the best people" Han kallar de han själv tillsatte för patetiska och svaga och inkompetenta och så vidare.
Frågan är kommer han att vinna fler röster på såna här intervjuer? Kommer folk nu att känna att Trump har något riktigt på gång och nu denna gång anställa the best people?
Själv har jag svårt att tro det då han har visat sig absolut inte kunna lära sig något, han har inget intresse i att lära sig något för han kan ju redan allt och mer än alla i hela världen.
Däremot så skulle han kunna som president anställa mer folk som är fullständigt beredda att bryta mot konstitutionen och att begå brott som en i Trump administration om det blir en till vända.
Men vad tror du?
Citat:
Den förre presidenten Donald Trump avslöjade ett antal viktiga regeringsmedlemmar som han ångrar att han valde till sin administration i efterhand, och kallade några “svaga och patetiska” och andra “inkompetenta” under en exklusiv intervju med Fox News Maria Bartiromo på söndagen.
“Är det något du kan komma ihåg 2016 som du tror att du kanske vill göra annorlunda den här gången?” frågade Bartiromo.
“Feltaget skulle vara människorna. Jag menar, jag skulle inte ha lagt in en kille som Bill Barr. Han var svag och patetisk”, svarade Trump.
https://muktanews.com/trump-kallar-tidigare-regeringsledamoter-svaga-och-patetiska-inkompetenta-nar-han-avslojar-utnamning ar-han-angrar/