2006-08-26, 14:13
Medlem
Mysonoxens avatar
Nu då bara drygt fyra månader återstår är det väl dags att börja nominera var vi har ätit bäst under 2006 precis som vi gjorde i fjol. (Vad jag minns var det bl.a. salig Bon Lloc som prisades högst då)

Tragedi för oss 08-or att vi förlorat såväl den som Franskan tycker jag. Även om det ryktas att herr dahlgren ska ta över på Grand behövs även en scen för Roland Persson i mat-Sverige.

Då jag fått året sabbat av den förbaskade bilolyckan återkommer jag i ämnet. Edsbacka ligger som alltid bra för min del, men jag tänker testa Mistral, Lux och F12 innan året är slut också...

Så upp med kandidater i alla prisklasser, vetja.
Citera
2006-08-26, 15:54
Medlem
Cohibas avatar
Jag har inte varit ute så fasligt i år, men det godaste jag ätit var på Lux, så jag nominerar den.
Citera
2006-08-26, 16:14
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cohiba
Jag har inte varit ute så fasligt i år, men det godaste jag ätit var på Lux, så jag nominerar den.

Nyfiken nu då jag länge planerat att äta där.
Vad käkade du där?
Citera
2006-08-27, 01:04
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Tragedi för oss 08-or att vi förlorat såväl den som Franskan tycker jag. Även om det ryktas att herr dahlgren ska ta över på Grand...

Dahlgren var på TV4 i morse iklädd en kockrock med Grand-logga.
Citera
2006-08-27, 01:10
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Nu då bara drygt fyra månader återstår är det väl dags att börja nominera var vi har ätit bäst under 2006 precis som vi gjorde i fjol. (Vad jag minns var det bl.a. salig Bon Lloc som prisades högst då)

Tragedi för oss 08-or att vi förlorat såväl den som Franskan tycker jag. Även om det ryktas att herr dahlgren ska ta över på Grand behövs även en scen för Roland Persson i mat-Sverige.

Då jag fått året sabbat av den förbaskade bilolyckan återkommer jag i ämnet. Edsbacka ligger som alltid bra för min del, men jag tänker testa Mistral, Lux och F12 innan året är slut också...

Så upp med kandidater i alla prisklasser, vetja.
Nu kommer jag att låta lite dryg, men -vi har rest så mycket att vi helst lagat mat själva när vi varit hemma.
Det roligaste jag kan bidra med är Kungsholmen. Och sådär jättekul var inte det
Citera
2006-08-27, 11:42
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Dahlgren var på TV4 i morse iklädd en kockrock med Grand-logga.

Intressant. Det bekräftar saken.
Citera
2007-07-17, 23:20
Medlem
stånkare wonks avatar
2006 gräv ner mig tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem