2025-03-01, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vida124
Jag tror inte det, han flyttade hit från Tyskland, känner ingen i landet direkt, så det är nog inte fysiskt sex med någon annan.

Hm ok, men för övrigt tar han på dig och så? Jag menar oavsett så märks ju ändå ett intresse.
Citera
2025-03-01, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myskolog
Hm ok, men för övrigt tar han på dig och så? Jag menar oavsett så märks ju ändå ett intresse.

Han gjorde det lite, men mindre och mindre för varje gång vi sågs så blev det mindre och när jag tog upp det så sa han bara att han blev så stressad av det för att han inte fick upp den. Sedan han flyttade hit har han fingrat mig en gång.
Han säger att han är väldigt attraherad, att jag är snygg, sexig allt sånt. Men jag kan liksom inte tro på det längre för då hade man väl velat göra något iallafall?
Citera
2025-03-01, 19:03
Avstängd
bogerts avatar
Han kanske är bög som inte kommit ur garderoben och har dig som alias. När ni har telefonsex sitter han garanterat och drar i snabeln till qruiser på storbild bakom kameran.
Citera
Medlem
Citat:
Ja så kan mycket väl vara fallet, men vill man inte ha sex alls då?
Jo det vill han nog troligtvis men han har kanske prestationsångest av allt porrsurfrunkande?
Citera
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Vet inte, han håller hela ”området” privat.
Du är ung och då vill man ha sex, så personligen skulle jag dra vidare. Det är inte normalt att en 29 årig kille, eller yngre, inte vill ha sex, prova suga av honom, stoppa ner handen i hans kallingar på natten och försök få liv i snoppen. Prata om dina behov med honom normalt utan att anklaga.
Citera
2025-03-01, 19:04
Medlem
Citat:
Han gjorde det lite, men mindre och mindre för varje gång vi sågs så blev det mindre och när jag tog upp det så sa han bara att han blev så stressad av det för att han inte fick upp den. Sedan han flyttade hit har han fingrat mig en gång.
Han säger att han är väldigt attraherad, att jag är snygg, sexig allt sånt. Men jag kan liksom inte tro på det längre för då hade man väl velat göra något iallafall?

Ja definitivt, oavsett vad man säger för något, det märks. Låter skumt, ok han får inte upp den men man vill fortfarande vara nära och mysa även om man inte vill ligga just nu.

Jag tror du vet innerst inne det är bara anledningen som är oklart. Får man fråga om han bor hos dig?
Citera
2025-03-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Han kanske är bög som inte kommit ur garderoben och har dig som alias. När ni har telefonsex sitter han garanterat och drar i snabeln till qruiser på storbild bakom kameran.

Klart tanken har slagit mig, men vill inte direkt anklaga någon för att vara bög om det är så att han faktiskt bara har prestationsångest, försöker vara stöttande…
Citera
2025-03-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Jo det vill han nog troligtvis men han har kanske prestationsångest av allt porrsurfrunkande?

Ja det kanske han har.. han påstår dock att detta inte varit ett problem för honom tidigare
Citera
2025-03-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Du är ung och då vill man ha sex, så personligen skulle jag dra vidare. Det är inte normalt att en 29 årig kille, eller yngre, inte vill ha sex, prova suga av honom, stoppa ner handen i hans kallingar på natten och försök få liv i snoppen. Prata om dina behov med honom normalt utan att anklaga.

Jag har sugit av honom i början, det gick bra några gånger. När jag försöker ta på honom tar han bort min hand.
Jag har försökt, försöker vara stöttande..
Citera
2025-03-01, 19:08
Avslutad
Citat:
Ja så kan mycket väl vara fallet, men vill man inte ha sex alls då?

Porrskadad dra på en p-rulle så ska du se kuken står som ett spjut sen.
Citera
2025-03-01, 19:12
Medlem
grungewhores avatar
Låter som att han har låg självkänsla, eventuellt har en dominant mor samt möjligtvis är oskuld.

Har du provat att förföra honom?
Citera
2025-03-01, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorbas
Ps. Om han inte vill söka vård - gör slut. Du är för ung för att ha fått ditt sista skjut och det finns många kukar där ute.
Felet är på mannen som vanligt och det ska inte handla om rättighet till sex när en kvinna får ett dåligt sexliv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in