2026-04-13, 01:53
Medlem
Troligen utstrålar du sex. Pojkar och unga män stinna på nyfunna hormoner har inte lärt sig hantera det. Det står väl närmast knulla i pannan på dem. Hur hantera? Är ju faktiskt upp till dig. Du skulle kunna retas, typ smek dig i skrevet å sen bara gå, likväl som att bara ignorera. Utnyttja din erfarenhet som äldre, du kan mycket lätt få dem att både skämmas eller rodna. Låt säga att någon på tok för ung glor trånande på dig. Skulle du bara gå fram och fråga - Vad glor du, tycker du jag är sexig? Garanterat skulle den den unga killen rodna och få tunghäfta. Han skulle troligen skämmas.
Citera
2026-04-13, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Ja det är nog så enkelt. Men "problemet/attraktionen" kommer att dala för oss alla en vacker dag haha
Nope, inte alls sant. Det förändras med åren. Jag kan tycka att Ursula von der Leyen är skitsnygg, trots att hon är närmare 70.

Minns när jag var sådär dryga 20. Då var det få tjejer jag tyckte var snygg. Idag närmare 60 bast så kan jag konstatera att de flesta tjejer dryga 20 ser bra ut. Skönhet är ofta bara en brist på ålder. Men samtidigt, de jag då hade sett som gamla träkärringar, kan jag idag se som rätt välbevarade och tom sexiga.

Som snart 60 har jag börjat inse att folk har hett och eldigt sex upp till åldrar som är rent obekvämt att tala om. Vår attraktion dalar bara i minnet av oss själv som ung, inte nödvändigtvis av de i vår egen generation.
Citera
2026-04-13, 07:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Troligen utstrålar du sex.

Ja, har hänt mig också. Unga kvinnor som kollat in mig och är blyga när vi har växlat några ord. Minns en som nästan lät undergiven. Jag blev upphetsad av det. Hon var slank och hade små bröst och tajt rumpa.
Citera
2026-04-14, 18:28
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Nope, inte alls sant. Det förändras med åren. Jag kan tycka att Ursula von der Leyen är skitsnygg, trots att hon är närmare 70.

Minns när jag var sådär dryga 20. Då var det få tjejer jag tyckte var snygg. Idag närmare 60 bast så kan jag konstatera att de flesta tjejer dryga 20 ser bra ut. Skönhet är ofta bara en brist på ålder. Men samtidigt, de jag då hade sett som gamla träkärringar, kan jag idag se som rätt välbevarade och tom sexiga.

Som snart 60 har jag börjat inse att folk har hett och eldigt sex upp till åldrar som är rent obekvämt att tala om. Vår attraktion dalar bara i minnet av oss själv som ung, inte nödvändigtvis av de i vår egen generation.

Det beror på att den unga generationen tjejer, födda på 2000-talet, är den första generationen vars mammor inte tenderar "nöja" sig med en ful provider - utan de väljer mer stabilt genetiskt material att avla med(även om det innebär att han lämnar och de blir singelmammor). Jag har själv märkt som 80-talist att de unga tjejerna idag generellt är snyggare än de från min generation var i samma ålder.

Säga vad man vill om de odrägliga 70-talisterna, men de är skickliga knullköttsproducenter, det får man de dem.
Citera
2026-04-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det beror på att den unga generationen tjejer, födda på 2000-talet, är den första generationen vars mammor inte tenderar "nöja" sig med en ful provider - utan de väljer mer stabilt genetiskt material att avla med(även om det innebär att han lämnar och de blir singelmammor). Jag har själv märkt som 80-talist att de unga tjejerna idag generellt är snyggare än de från min generation var i samma ålder.

Säga vad man vill om de odrägliga 70-talisterna, men de är skickliga knullköttsproducenter, det får man de dem.
En ful provider.. Var han det då de blev tillsammans 25 år tidigare? Å hur var hon 25 år tidigare?

Nope, de unga har inte blivit snyggare, det är du som blivit äldre.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-04-14 kl. 18:51. Anledning: Tillägg
Citera
2026-04-14, 21:09
Medlem
Missisoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Har hänt en gång på SF bokhandeln när jag kollade på Warhammergrejer, var ganska tidigt och vardag så inte så mycket kunder i butiker. Var tre killar där 19-23 år ungefär som jag nog lätt hade fått med hem om jag lockat med mackor och oboy
Det är ju smickrande när unga killar runt 18 bast tänder på en fast man själv närmar sig 30. Jämför två pigga unghästar med en trött gammal impotent gubbe. Inte särskilt svårt att sexpartner i det läget.
Citera
2026-04-14, 21:47
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Det är ju smickrande när unga killar runt 18 bast tänder på en fast man själv närmar sig 30. Jämför två pigga unghästar med en trött gammal impotent gubbe. Inte särskilt svårt att sexpartner i det läget.

Deras Warhammer-arméer är nog inte särskilt imponerande dock
Citera
2026-04-27, 17:40
Avslutad
Jag tänker mest att de är fattiga och börjar ångra sig eller vill jobba åt att den viktiga svenska bajs horungen inte ska tynna för de riktigt än mest om de spanar in en. Det bådar inte gott iaf. Jag gillar inte dom iaf och har mest alltid sett de som irritationer som ingen behöver uppleva mest ändå egentligen.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in