Jag har tyvärr aldrig fått knarka så jag är inte drogvanimmun men Stesolid känner jag av 5 minuter, iofs är jag psykpatient.
En del narkotikaklassat psykmedicin som sömnmedicin & benzo är som en klunk vatten för mig men "Imovane" blir jag helt sänkt & fukced up av, går in i väggar på morgonen & kan inte lyfta huvudet, pröva den istället.
Kanske är på grund av mina hjärnskador & mutationer som jag aldrig känt av en medicin mer än 3 o halv timmar även med de med 10 timmar halveringstid inräknat. Oftast mår jag bra ett par sekunder efter en dos sen ingenting eller illamående efter dom sekunderna.
Jag har 19 piller o 1 depot spruta jag vet vad jag snackar om kärringar.
__________________
Senast redigerad av mattdemon 2026-04-26 kl. 15:24.