2025-11-21, 08:45
Medlem
theUFOsummoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
1. Du gör allt för att fösvara pappa Donald ser jag. Jag ger ju honom i alla fall en chans i punkt tre.
2. På punkt ett är det möjligt att du har rätt. Vad gäller punkt 2 så har deras rättsapparat all rätt att hemligstämpla vissa dokument av en rad olika anledningar. Eftersom att Pam Bondi gör allt för pappa Donald är det här en tydlig möjlighet.
3. Jag tror fortfarande att punkt tre kan vara en möjlighet. Det finns inte mer än vad som redan läckt.
4. Biden hade kanske andra anledningar att inte släppa materialet. Exvis kanske även han har kompisar som finns med i dom där sidorna.
5. Jag, till skillnad från dig, har ingen övertro på någon av de amerikanska partierna och deras ledare.

1. Jag FAKTAGRANSKAR dig, ointresserad av politik i allmänhet.
2. Hela JD/FBIs dataarkiv är hemligstämplat. Du antyder att det är TRUMP som hemligstämplat ett specifikt innehåll, men tyvärr, din BIAS / HAT tror det, verkligheten är att båda sidorna har lika access.
3. De har 29 dagar på sig att leverera, så vi lär få svar i den frågan inom kort.
4. Mest troligt.
5. Min posthistorik avslöjar entydigt att jag har MINDRE intresse av politik än du.

Mitt mål är DISCLOSURE. Det innebär att gamla system måste detroniseras till intet, inklusive politik, akademia, hälsoapparaten, media, osv för att världen ska kunna ta nya språng.
Media har skyddat politiker alldeles för länge och det är dags att ta bort skynket så människor ser kejarens nya kläder. Bakom politikerna finns SHADOW GOVERNMENT, en hemlig entitet som trollbundit människor i 100 år. Det är dags att det upphör, men det går bara när folk EN MASSE, blir uppriktigt förbannade för att de blivit förda bakom ljuset och REAGERAR.
Man behöver inte vara på någons sida för att inse att världen är FUBAR.
Citera
2025-11-21, 09:02
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Känsligt material? Men nu ska de ju släppas en gång för alla. Vad klagar du för? Nu får vi ju se om Trump är med i filerna eller om ni än en gång får fel.

Jag väntar med glädje. Frågan är ju snarare vilka demokrater som är involverade…

”En gång för alla”. Jo tjena. Trump skulle ALDRIG i livet släppa materialet om har förlorade något på det. Hans namn är givetvis borttaget.
Citera
2025-11-21, 09:31
Medlem
Pam Bondi kommer inte att släppa något med Trumps namn på och inte heller nån av Trumps miljardärkompisars namn.
Demokraterna struntar fullkomligt i om en Demokrat finns med i listorna, Bill Clinton finns garanterat med där.
Det roligaste är ju alla dessa E-mails som släppts där Trumps namn finns med 1600 gånger och där Epstein skriver att Trump är den psykiskt sjukaste människa han någonsin mött och det är inte illa sagt av en Israelisk pedofil som anser att barn under 3 år och 1 dag är fullt lagliga att utnyttja sexuellt, du vet ju att judarna blev lovade detta för 3000 år sedan...
Citera
2025-11-21, 10:15
Medlem
Citat:
”Kvalifiserad majoritet” haha. Jag vet att han hade blivit dömd med okvalificerad majoritet.

Men nu blev han inte fällt. Har är frikänd. Tror du inte på det? Det fanns ingenting han sa eller gjorde som stred mod 14 amendment.

Hur var det med att leka juridik nu igen? Frikännandet hade för det första inget med det 14e tillägget att göra, och möjliggjordes för det andra av ren partilojalitet och regeln som kräver kvalificerad majoritet. Att säga "Trump blev frikänd endast för att reglerna kräver en kvalificerad majoritet" är liksom inte det övertygande argument som du tror att det är

Citat:
Men du förstår såklart bättre och kan gärna citera ordagrant var han uppmanar till uppror, statskupp eller kravaller.

Det är ditt påstående, det ligger på ditt bord att bevisa. Borde vara enkelt för dig som är så säker.

Det har jag ju gjort här. Hur är det med läskunnigheten?
Citera
2025-11-21, 10:22
Medlem
Citat:
Du förstår inte. Att dömas för något som bryter mot grundlagen kan bara göras i kongressen. Hade han brutit mot 14th amendment och de paragrafer soon gäller så hade han blivit dömd oavsett.

Han har alltså inte uppmanat till något uppror. Det är fabricerat och direkt påhittat. Det borde inte ens ha nått till åtal i Colorado.

Men så blir det med antidemokratiska och demokrater.

Vaddå för åtal i Colorado?

Och när tog kongressen upp 14th amendment?

Du verkar föra en diskussion som är ganska många snäpp över ditt kunnande och intellektuella förmåga. Har du hört talas om Dunning-Krugereffekten?
Citera
2025-11-21, 11:08
Medlem
otellos avatar
Citat:
Känsligt material? Men nu ska de ju släppas en gång för alla. Vad klagar du för? Nu får vi ju se om Trump är med i filerna eller om ni än en gång får fel.

Jag väntar med glädje. Frågan är ju snarare vilka demokrater som är involverade…
Det finns ju oändliga mängder bilder/videos där Trump och Epstein svinar omkring med prostituerade. Varför inbillar du dig att Trump är oskyldig i detta?
Det som kommer släppa är redigerat för att passa Trump.
Citera
2025-11-21, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
”En gång för alla”. Jo tjena. Trump skulle ALDRIG i livet släppa materialet om har förlorade något på det. Hans namn är givetvis borttaget.

De släpper inget som kan gå under säkerthetsrisk och fara för landet... därav det mest känsliga delar är såklart borttagna.. det som släpps kommer inte ge några betydande nyheter och detta ältande om filerna kommer fortsätta.
Citera
2025-11-21, 11:43
Medlem
Erik Östs avatar
Många är de politiker och övriga potentater som har vistats på Epsteins flygplan , byggnader och Lolita Ö! Både konservativa och demokrater.

Frågan är bara , vilka har kladdat på småflickor eller inte och om det går att bevisa?

Alla kan ju inte varit totala psykopater och predatorer även om många vill tillskriva dom det pga att de har makt!
Senast redigerad av Erik Öst 2025-11-21 kl. 11:46.
Citera
2025-11-21, 11:43
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theUFOsummoner
1. Jag FAKTAGRANSKAR dig, ointresserad av politik i allmänhet.
2. Hela JD/FBIs dataarkiv är hemligstämplat. Du antyder att det är TRUMP som hemligstämplat ett specifikt innehåll, men tyvärr, din BIAS / HAT tror det, verkligheten är att båda sidorna har lika access.
3. De har 29 dagar på sig att leverera, så vi lär få svar i den frågan inom kort.
4. Mest troligt.
5. Min posthistorik avslöjar entydigt att jag har MINDRE intresse av politik än du.

Mitt mål är DISCLOSURE. Det innebär att gamla system måste detroniseras till intet, inklusive politik, akademia, hälsoapparaten, media, osv för att världen ska kunna ta nya språng.
Media har skyddat politiker alldeles för länge och det är dags att ta bort skynket så människor ser kejarens nya kläder. Bakom politikerna finns SHADOW GOVERNMENT, en hemlig entitet som trollbundit människor i 100 år. Det är dags att det upphör, men det går bara när folk EN MASSE, blir uppriktigt förbannade för att de blivit förda bakom ljuset och REAGERAR.
Man behöver inte vara på någons sida för att inse att världen är FUBAR.

Din faktagranskning ger jag inte mycket för…
Citera
2025-11-21, 11:46
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
De släpper inget som kan gå under säkerthetsrisk och fara för landet... därav det mest känsliga delar är såklart borttagna.. det som släpps kommer inte ge några betydande nyheter och detta ältande om filerna kommer fortsätta.

Jepp väldigt tröttsamt med alla som på riktigt tror att Trump kommer släppa några dokument som faktiskt gör skillnad. Drain the swamp my ass.

Kommer ihåg för typ tio år sen då folk på riktigt satt och väntade på att dokumenten som bevisade att Hillary Clinton drev nån slags pedofilring skulle släppas. Folk var ÖVERTYGADE om att hon skulle åka in på livstid. Samma nötter sitter nu och hoppas på Epstein-dokumenten.
Citera
2025-11-21, 11:52
Medlem
Citat:
Oooohh nej… attack of the trolls… hjälp!!!

Använder ni AI för att generera text så här års, eller hur arbetar ni? Ni borde börja betala eller använda bättre program, för det är väldigt dåligt skrivet.

Har ni ett kontor hos socialdemokraterna? Inte lätt att veta hur trollfabriken fungerar idag….

Om det är så dåligt ska det inte vara något problem för dig att övervinna argumenten. Men istället viftar du med trollanklagelsernas vita flagga.

Tips till nästa gång: Ge dig inte in i en diskussion du inte har kunnande nog i.
Citera
2025-11-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Många är de politiker och övriga potentater som har vistats på Epsteins flygplan , byggnader och Lolita Ö! Både konservativa och demokrater.

Frågan är bara , vilka har kladdat på småflickor eller inte och om det går att bevisa?

Alla kan ju inte varit totala psykopater och predatorer även om många vill tillskriva dom det pga att de har makt!

Ska jag vara ärlig så tror jag de flesta som visste om det är psykopater eller liknande. Troligen var det enda som gjorde att vissa (säkert ganska många) avstod det faktum att man skulle ge Epstein och möjligen offren en hållhake, snarare än att man såg det Epstein gjorde vara fel. I det senare fallet hade man ju sagt upp bekantskapen, eller begränsat den till det rent professionella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in