Citat:
1. Du gör allt för att fösvara pappa Donald ser jag. Jag ger ju honom i alla fall en chans i punkt tre.
2. På punkt ett är det möjligt att du har rätt. Vad gäller punkt 2 så har deras rättsapparat all rätt att hemligstämpla vissa dokument av en rad olika anledningar. Eftersom att Pam Bondi gör allt för pappa Donald är det här en tydlig möjlighet.
3. Jag tror fortfarande att punkt tre kan vara en möjlighet. Det finns inte mer än vad som redan läckt.
4. Biden hade kanske andra anledningar att inte släppa materialet. Exvis kanske även han har kompisar som finns med i dom där sidorna.
5. Jag, till skillnad från dig, har ingen övertro på någon av de amerikanska partierna och deras ledare.
2. På punkt ett är det möjligt att du har rätt. Vad gäller punkt 2 så har deras rättsapparat all rätt att hemligstämpla vissa dokument av en rad olika anledningar. Eftersom att Pam Bondi gör allt för pappa Donald är det här en tydlig möjlighet.
3. Jag tror fortfarande att punkt tre kan vara en möjlighet. Det finns inte mer än vad som redan läckt.
4. Biden hade kanske andra anledningar att inte släppa materialet. Exvis kanske även han har kompisar som finns med i dom där sidorna.
5. Jag, till skillnad från dig, har ingen övertro på någon av de amerikanska partierna och deras ledare.
1. Jag FAKTAGRANSKAR dig, ointresserad av politik i allmänhet.
2. Hela JD/FBIs dataarkiv är hemligstämplat. Du antyder att det är TRUMP som hemligstämplat ett specifikt innehåll, men tyvärr, din BIAS / HAT tror det, verkligheten är att båda sidorna har lika access.
3. De har 29 dagar på sig att leverera, så vi lär få svar i den frågan inom kort.
4. Mest troligt.
5. Min posthistorik avslöjar entydigt att jag har MINDRE intresse av politik än du.
Mitt mål är DISCLOSURE. Det innebär att gamla system måste detroniseras till intet, inklusive politik, akademia, hälsoapparaten, media, osv för att världen ska kunna ta nya språng.
Media har skyddat politiker alldeles för länge och det är dags att ta bort skynket så människor ser kejarens nya kläder. Bakom politikerna finns SHADOW GOVERNMENT, en hemlig entitet som trollbundit människor i 100 år. Det är dags att det upphör, men det går bara när folk EN MASSE, blir uppriktigt förbannade för att de blivit förda bakom ljuset och REAGERAR.Man behöver inte vara på någons sida för att inse att världen är FUBAR.