Citat:
Ursprungligen postat av
stycket
Bara för du inte hänger med i svenskan innebär inte det att jag använder den felaktigt.
Det är alldeles korrekt så jag skrev. Det är defenetivt ett oskyldigt önsketänkande svensktrollen har när de likt barn ser världen på ett naivt sätt och har svårt att acceptera att korruptionen är så utbredd och hemsk som den är. Hänger du med nu? Annars är din svenska inte så bra, helt ärligt.
Det är inte så kul att diskutera med dig så fort du blir arg och upprörd och projicerar din egna ignorans på andra. Låter mig bli att läsa och svara på dina medelanden framöver du du inte är benägen att ta till dig ny information.
Citat:
Ursprungligen postat av
stycket
För mig presenterade jag en rimlig syn.
Att man inte bör överbevisa folk som är allt för emotionellt investerade i sin sanning (lögn baserad på propaganda). Då det kan leda till psykisk ohälsa. (Läs kognitiv dissonans osv).
Men det är lugnt du får intala dig att Ukraina inte var genomruttet och korrupt om du mår bättre av det. Det gör mig inget. Dock är det intressant att man är i sån förnekelse kring detta och inte kan ta till sig ny information.
Känner att ni kanske inte är redo för sanningen och att det inte är någon idé att ens presentera den för er. Men man sår väl något frö säg.
Det vore smartare för dig att se till att svara på vilka bevis du har kring att Ukraina är Europas mest korrupta land, samt posta länkar, istället för att gå in i en diskussion kring ditt missbruk av svenska språket. Du har nämligen rätt i att det fetade och understrukna stämmer in på dig till 100 %.
Jag väntar som en ivrig bäver, på dina länkar, som Maud Olofsson skulle sagt.
Det troliga är nog däremot att du inte har några länkar.
Du gillar helt enkelt bara att svamla.
Det är ett kännetecken för ett rysstroll.
Själv har jag presenterat fakta i tråden om att Ukraina INTE är det mest korrupta landet i Europa och att det finns ett flertal länder som är mer korrupta samt att Ryssland är sämst.
Du har inte lyckats med något annat än att svamla om kognitiv dissonans samt att vi i tråden som inte håller med dig inte är redo för sanningen.
Fast du har ju uppenbarligen inte någon sanning att förmedla så jag förstår varför du hela tiden försöker undvika att svara genom att svamla.
Men som sagt. Jag väntar ivrigt på dina faktabaserade länkar kring att Ukraina är Europas mest korrupta land.