2026-08-26, 14:37
Medlem
Varför är dessa självhatande dvärgiranier som Nick Alinia och Hanif Bali så vulgära? Känns inte direkt som svenska värderingar. När ska de återvandra? Iranier har väldigt lite med Nordeuropa att göra både kulturellt och genetiskt.
Citera
2026-08-26, 14:47
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-Boy
Nu är han en viktig optionsbildare. Jag gillade hur han stöder slöjrevolutionen i Iran.
Detta klipp är är rolig han när sätter dit en hycklande sosse.

[url]https://www.instagram.com/reel/CkYKsJbjZjw/?utm_source=ig_web_copy_link

Varför gör han det?

Utan sossarnas flyktingpolitik hade Nick aldrig beträtt Svensk jord.
Citera
2026-08-27, 17:04
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Han var väl det iaf? Är inte det bekräftat?

Hur det är i dagsläget vet jag inte. Jag har utgått från att dom fortfarande är ett par.

Dom var bara "knullkompisar", Snygg-Nick ville mer men Jessica tvekade pga längdkillnaden plus att Snygg-Nick började bete sig mer och mer playboy-aktigt. Vilket är lite kul att ha i åtanke när man ser gamla klipp med Nick och jämför dom med nyare.

Sen är det ganska uppenbart att Nick börjat känna av pressen att träffa någon att bilda familj med. Jag tror detta plågar honom mer är de flesta av oss kan ana.

Tycker han borde satsa på nån av de yngre tjejerna på Riks istället.
Citera
2026-08-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Dom var bara "knullkompisar", Snygg-Nick ville mer men Jessica tvekade pga längdkillnaden plus att Snygg-Nick började bete sig mer och mer playboy-aktigt. Vilket är lite kul att ha i åtanke när man ser gamla klipp med Nick och jämför dom med nyare.

Sen är det ganska uppenbart att Nick börjat känna av pressen att träffa någon att bilda familj med. Jag tror detta plågar honom mer är de flesta av oss kan ana.

Tycker han borde satsa på nån av de yngre tjejerna på Riks istället.
Han har ju gjort inslag med Melina. Han såg lite betuttad ut... (men vem hade inte gjort det...)
Citera
2026-08-27, 20:28
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p125
Han har ju gjort inslag med Melina. Han såg lite betuttad ut... (men vem hade inte gjort det...)

Det har jag också sett, han är typ knallröd om kinderna och ja... Herrejösses.

Vet inte om det finns någon skvallertråd om Melina som man borde läsa in sig på, men vem är hon egentligen? Tänk vilka vackra barn dom skulle få tillsammans.

Hon verkar ju vara lite "förbjuden frukt" så att säga och både Christian Peterson och Snygg-Nick är ju som katter kring het gröt när hon är med.

Men just Nicks knallröda kinder kommer jag alltid ha med mig.
Citera
2026-08-28, 09:14
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Om han nu ska skaffa fru och barn. Blir det med en svensk tjej eller en från Iran?
Citera
2026-08-28, 09:33
Medlem
Vet att dvärgen älskar att provocera och trigga igång människor b l a genom att skapa kontent den årliga prideparaden. Men av kommentarerna att döma så är det förstås lite väl överdrivet.

”Vart är Sverige på väg”

”skäms över sverige”

”Va händer med vårat fina land nick?”

Vad är det för fel på dessa människor som kommenterar? Ni tittar på en prideparad i
Stockholm som representerar allt dåligt i Sverige för tillfället.

Detta är också bevisligen fallet att Sverige har världens sämsta nationalister. De som kallar sig "Sverigevänner" verkar
mer skämmas över sitt land än att värna om det och borde omedelbart söka vård. För det kan inte vara hälsosamt för dessa människor att titta på såna här klipp. Dessutom skulle annat folk i världen skulle klanka ner på sitt eget land på det sättet.
Senast redigerad av kajnus 2026-08-28 kl. 09:47.
Citera
2026-08-31, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Men tillbaka till Nick så gör han detta och håller låda för att han tycker om att retas!

Känner Nick lite och har träffat honom många gånger.

Gått en journalistutbildning men svårt att få jobb!

Startar lite alternativ journalistik som bygger på uppmärksamhet och villiga swishbidragare!

Vad har du fått det ifrån? Lyssnar man på vad han själv har sagt i intervjuer, exempelvis Guldtands poddcast från 2025, så har han ju bara gått ut grundskolan. Jag har hans gymnasiebetyg framför mig här och han var väldigt långt ifrån en examen.
Citera
2026-08-31, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svettonetto55
Vad har du fått det ifrån? Lyssnar man på vad han själv har sagt i intervjuer, exempelvis Guldtands poddcast från 2025, så har han ju bara gått ut grundskolan. Jag har hans gymnasiebetyg framför mig här och han var väldigt långt ifrån en examen.
Vad hade han för betyg i matematik?
Citera
2026-08-31, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzafrukost
Vad hade han för betyg i matematik?

E i matte 1B och F i matte 2B
Citera
2026-08-31, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svettonetto55
E i matte 1B och F i matte 2B

Haha, det var dåligt.
Citera
2026-08-31, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzafrukost
Haha, det var dåligt.

Ja, men samtidigt ganska väntat. Den typen av radikalisering och incelbeteende går inte sällan ihop med ett starkt utanförskap och antisociala drag, vilket i sin tur kan hänga samman med en problematisk skolgång.

Lägger man sedan till den grandiosa självbild han ger uttryck för i dag, där tvärsäkerhet och faktaresistens tycks vara två av de främsta vapnen, är det åtminstone inte svårt att föreställa sig att skolan redan då betraktades som ännu en institution fylld av ”vänsterliberala aktivister” som inte förstod honom…

Här har du i alla fall hela underlaget om du är intresserad. En hel del intressanta F, tio stycken totalt. Det cirkulerar rätt friskt i sociala medier och diverse trådar just nu.

https://cdn.phototourl.com/free/2026-08-31-e6580583-1b24-4854-bcb6-a6f230e7ceed.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in