2025-05-06, 13:30
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vill bara påpeka att det väl inte är Nick som är Nazistpysslingen, utan CP. Vad Nick kallas vete fasen, men ställer mig mycket tveksam till att han skulle vara nazist. Den lilla Nazistpojken är det annat med, CP alltså.

På vilket sätt är CP nazist menar du? Mer än att han tidigare varit med i NMR. Vad säger han själv om sig?
Citera
2025-05-06, 13:36
Avslutad
Han är väl bara en frilansande egen journalist med egen kanal.
Vad finns det för negativt om honom? Ingenting.
Han är alltid samlad och lugn. Ställer frågor men skrikvänstern har ju som alltid inga svar på någonting.

Ps. Tänk att skrikvänstern ... detta ord finns på riktigt!
Citera
2025-06-09, 19:55
Medlem
kajnuss avatar
Baksidan av alla dessa swishjournalister är att de samlar till sig fega kräk som inte har på internet att göra överhuvudtaget, utan vill bara förstöra.

Med såna som @camilopoll579 t ex, behöver Sverige inga fiender.

Citat:
“ Nu blev jag nyss din nya prenumerant Nick. Jag önskar att du reser runt i Norden eller i Europa och frågar folk vad dem tycker om Sverige, svenskarna, våran invandring och krigshetsen mot Ryssland. “

Mitt intryck är att @camilopoll579 tillhör den skaran som hatar Sverige, svenskarna och vårt sätt att leva, mer än alla gängkriminella osv.
Senast redigerad av kajnus 2025-06-09 kl. 20:40.
Citera
2025-07-28, 10:40
Medlem
glockenreins avatar
Av det jag hört tycker jag han är vettig. Vet någon hur lång har är? Alla säger att han är dvärg.
Citera
2025-07-28, 10:57
Medlem
Har sett massa videos från han. Verkar vara en bra kille, han pratar hela tiden normalt med vänsterextremisterna som oftast behandla han respektlöst.
Däremot är jag trött på att både han och Christian filmar dessa vänsterextremister hela tiden. Det är samma sak hela tiden, dom filmar dom och dom kommer fram och är agressiva. Det känns som alla som är politisk intresserad vet att vänstern och hamas folket är agressiva och våldsamma. Dom bevisar det precis varje gång, jag har nog sett 1000 klipp dom senaste 20 åren. Dom klarar inte av att bli filmad eller intervjuad så då blir dom agressiva och många fall börja slåss.
Citera
2025-08-01, 16:12
Avslutad
Prenumererar på Nick och tycker han är suverän. Beter sig vuxet och vettigt helt i motsats till de han bevakar.
Citera
2025-08-01, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Av det jag hört tycker jag han är vettig. Vet någon hur lång har är? Alla säger att han är dvärg.
1.58
Citera
2025-08-01, 16:38
Medlem
Nick tillhör en av de få vettiga i landet nuförtiden, eller ja de som är vettiga och offentliga. Hoppas att våra makthavare också följer honom, samt tar till sig vad han säger ex. som vad denna jävla galning som någon idiot på migrationsverket givit uppehållstillstånd fortfarande gör i landet!
https://youtu.be/QhJzcE-1ZYU?si=et-HcvwS5i1GVtbN

Hade hon kommit till Sverige innan vänstern helt infiltrerat och förstört landet, så hade de låst in denna kärring på dårhuset och proppat henne full av piller, där hon inom något år bara hade gått bort i det tysta.
Citera
2025-08-01, 17:36
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
1.58

Han flimrade förbi i flödet. Filmade en zigenare som scrollade på mobilen. "Granskningar som massmedia inte gör" sannerligen
Citera
2025-08-01, 19:17
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
1.58

Haha, det var inte långt! Tack för svar!
Citera
2025-08-02, 08:15
Medlem
Citat:
1.58
Tufft ,måste vara hård som en staffe(hund)han verkar ju inte vika sig direkt.
Citera
2025-08-02, 08:27
Medlem
Sextiopluss avatar
Han blev förolämpad på en järnvägsstation 2 augusti och utmanar och förföljer den skyldige som har otäckt tunna vita ben.
Efter ett tag blåses det upp till en scen med fler inblandade. En sorts oros-underhållning utan större konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in