2025-10-25, 00:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Oftast är det väl inte så mycket debatt? Mest att folk skriker olika saker. Men det är bättre än inget antar jag.

Det var hur lungt som helst ute på universitetet.

Inga vita rasister som påstod saker om Japan som inte är sanna. Bara trevliga svartskallar av olika kön som samlades för att diskutera.
Citera
2025-10-25, 00:35
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Det var hur lungt som helst ute på universitetet.

Ja, det låter väl bra att det är lugnt. Men om man vill skapa debatt på riktigt så tror jag inte Nicks koncept är ultimat. Det går ut på att vara konfrontativt, vilket det i sig inte är något fel med, men jag saknar den intressanta diskussionen. Kanske kommer han dit en dag. Men det verkar vara en lång väg att vandra.

Som sagt, min uppfattning är att han mest går runt och hetsar. Fine. Men vi kan bättre.
Citera
2025-10-25, 00:39
Avslutad
Citat:
Ja, det låter väl bra att det är lugnt. Men om man vill skapa debatt på riktigt så tror jag inte Nicks koncept är ultimat. Det går ut på att vara konfrontativt, vilket det i sig inte är något fel med, men jag saknar den intressanta diskussionen. Kanske kommer han dit en dag. Men det verkar vara en lång väg att vandra.

Som sagt, min uppfattning är att han mest går runt och hetsar. Fine. Men vi kan bättre.

OK, men v-fan, vänsterfolk hetsar inte och är konfrontativa tycker du? Det är ju det han och Christian driver med.

Ni har ju psykfall bland er ni med.

Men liksom kolla pippi64, helt förblindad av hat. Över vad? Personen är en j-vla nolla som sitter och har åsikter om ett land han aldrig varit i precis som de flesta som diskuterar transsexualism har noll skin in the game.

Det är hatet som bär dem för de har svag jagkänsla och det är inget man behöver acceptera.

Kolla vilka trådar och antal inlägg så fattar man att det är en hater och de är typ NPCs som spammar ner forumet med total skit.

Varför ska man provoceras? Man svarar sakligt till moddarna suckar.
Senast redigerad av SmarterThanYou 2025-10-25 kl. 00:42.
Citera
2025-10-25, 00:42
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:

Vad menar du med detta?
Citera
2025-10-25, 00:43
Avslutad
Citat:
Vad menar du med detta?

Du tycker inte folk som kryckmannen är representativa för er?
Citera
2025-10-25, 00:44
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:

Det var ordet NI jag tänkte på?
Citera
2025-10-25, 00:48
Avslutad
Citat:
Det var ordet NI jag tänkte på?

Det var ett antagande och orättvist skrivet såhär i efterhand och tillhör du inte den palestinavänstern så ber jag om ursäkt för mitt antagande.
Citera
2025-10-25, 00:48
Medlem
Citat:
OK, men v-fan, vänsterfolk hetsar inte och är konfrontativa tycker du? Det är ju det han och Christian driver med.

Men liksom kolla pippi64, helt förblindad av hat. Över vad? Personen är en j-vla nolla som sitter och har åsikter om ett land han aldrig varit i precis som de flesta som diskuterar transsexualism har noll skin in the game.

Det är hatet som bär dem för de har svag jagkänsla och det är inget man behöver acceptera.

Kolla vilka trådar och antal inlägg så fattar man att det är en hater och de är typ NPCs som spammar ner forumet med total skit.

Varför ska man provoceras? Man svarar sakligt till moddarna suckar.

Öhm, vad lallar du om? Jag kritiserade Nick Alinia, inte dig. Vad gäller Japan så bor jag här. Varför hittar du på saker som inte är sanningsenliga? Helt bissart.
Citera
2025-10-25, 00:49
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:

Om jag ska förtydliga. Varför kopplar du ihop mig med bla bla bla?
Citera
2025-10-25, 00:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Öhm, vad lallar du om? Jag kritiserade Nick Alinia, inte dig. Vad gäller Japan så bor jag här. Varför hittar du på saker som inte är sanningsenliga? Helt bissart.

Sure you do, då känner då till den japanska konstitutionen, vad jiddrar du om.

Eller menar du att japaner inte följer sin grundlag? Har du påpekat det för polisen? Gå till närmsta Koban genast, det är allvarligt.

Hur känns det att ha suttit och surrat om Anjo hela natten till Lördag morgon då?
Senast redigerad av SmarterThanYou 2025-10-25 kl. 00:55.
Citera
2025-10-25, 00:50
Avslutad
Citat:
Om jag ska förtydliga. Varför kopplar du ihop mig med bla bla bla?

Se min förra post.
Citera
2025-10-25, 00:54
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Jag är uppfostrad med den japanska konstitutionens paragraf 14 som princip, den klargör tydligt att diskriminera på grund av familjebakgrund är mot det landets grundlag.

Jag kan omöjligen ta till mig ett klasstänkande som alienerar mig från folket, jag är dessutom religiös.

Det du skriver har egentligen väldigt lite att göra med mitt inlägg (förutom delen om aristokratin möjligtvis, men du förstod nog inte vad jag menade där). Jag ställde ett gäng frågor som du duckade. Besvara dem gärna.

Citat:
Nick är av folket, en röst ur nationen, det är en plikt att hjälpa honom att få yttra sig.

Är du alltid beredd att stötta personer som håller med dig i sak även om de framställer sig själva i så dålig dager att andra i bästa fall småler åt dem och i värsta fall även avfärdar deras åsikter på grund av deras beteende?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in