2006-08-25, 17:07
Medlem
Jag får ofta olika storlekar på mina pupiller, har också ofta huvudvärk men det beror enligt läkarna på problem med nacken. Vad kan det vara för fina fel på skallen när man får olika storlekar på sina pupiller?
Citera
2006-08-25, 17:25
Medlem
Kvasar2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stålis
Jag får ofta olika storlekar på mina pupiller, har också ofta huvudvärk men det beror enligt läkarna på problem med nacken. Vad kan det vara för fina fel på skallen när man får olika storlekar på sina pupiller?

Behöver inte vara något fel alls. Kan vara helt normalt (har det själv).
Citera
2006-08-26, 02:54
Medlem
Varierande storlekar på pupiller är du inte ensam om. Jag brukar ha normalstora, eller kanske tillochmed något mindre. Men idag gick jag runt med riktigt stora, droger ej inblandat . Morsan som är socialsekreterare blev något fundersam direkt då hon vet effekterna av de flesta droger osv. Jag blev minst lika fundersam, de var riktigt stora alltså, även i ljus. Hur kan detta komma sig?
Citera
2006-08-26, 21:51
Avslutad
Hmm.. Tror inte det är farligt iallfall, har en vän som har RIKTIGT stora pupiller i vanlig miljö innomhus, minst sagt skummt.
Citera
2006-08-27, 17:31
Medlem
Har själv det "problemet", folk verkar tro jag går på droger eftersom mina pupiller är så stora.
Citera
2006-08-27, 17:33
Medlem
Subb[a]s avatar
Menar inte trådskaparen olika stora på vardera öga? Inte att båda 2 är mindre/större än "normen", om det nu finns någon.
Citera
2006-08-27, 20:57
Medlem
Jag har olika storlek på mina pupillrar, vilket jag förstått beror på att jag har väldigt olika synfel på ögonen.
Har du varit och kollat upp dina ögon hos optiker? Är det så att du ser dåligt, men inte har någon korrigering för det, så kommer huvudvärk som ett brev på posten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in