2025-02-05, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humlao
Från videon där han skriker att ”ni ska bort från Europa”

'

Payback för 50 år av kravlös massinvandring !
Mer lär komma !

'
Citera
2025-02-05, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyltaTarzan
MEN … av de suicid som blir verklighet, står männen för 2/3. Vad är det som får kvinnorna att lyckas avstå? Och vad är det som gör att männen drivs till att verkställa tankarna?
En killgissning: mäns självmord är sällan ”rop på hjälp”, män tar livet av sig för att de bestämt sig för att allt är lönlöst.

Jag tycker mig se en kraftig slagsida mot initiativ för att hjälpa tjejer som mår dåligt, medan killar behöver ”skärpa sig och växa upp”. Kan detta vara en anledning till att 70% av lyckade självmord begås av män?
Citera
2025-02-05, 23:01
Medlem
LittleFishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Han hatade folk. Vissa mer än andra. Det är gammalt, och kallas Misantropi. https://sv.wikipedia.org/wiki/Misantropi

Då var det avklarat. Vi vänder blad som Kungen sa. Killen är död.
Får mig att tänka på Las Vegas massakern 2017.
Citera
2025-02-05, 23:04
Medlem
LennyMacKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Förbjud alla vapen i Sverige. Vi behöver inte samma skit som i USA.

Inte särskilt smart eftersom det är oerhört ovanligt att såna här illdåd sker med lagliga licensierade vapen. För du tror väl inte att de insmugglade illegala vapnen skulle försvinna vid ett allmänt vapenförbud? Tror du det så får du nog tänka om. Nej de vapen som konstant och dagligen förekommer vid skjutningar kommer från länder där de har noll koll på sin vapenarsenal, och eftersom vi nu har ett Schengenavtal om fri rörlighet inom EU och en bro där tullen bara kan kontrollera en bråkdel av all trafik så har det blivit som det blivit här i Sverige. Tiden innan EU, tiden innan Öresundsbro och tiden innan mycket annat känns avlägsen nu men det var en fin tid.
Citera
2025-02-05, 23:05
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T595
Nej din efterblivna jävel, dom brändes till döds.

Ja men ditt fitt cp det var inget planerat jävla Massmord som skjutningen var.
Citera
2025-02-05, 23:06
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det var väl likväl ett massmord?
Det var fyra killar som tände på för att de nekats inträde.
De blev massmördare för den sakens skull.
Citera
2025-02-05, 23:13
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Flashbackrasisterna går man ur huse och sänker Flashback med tiotusen inlägg med samma text: "En babbe som vanligt?", eller: "problemet är importerat". När det i själva verket var en Flashbackrasist som var massmördaren - ivrigt påhejad av alla dessa Flashbackrasister. När ska ni vakna? Rasismen och hetsen skördar människoliv. Skäms ni aldrig?
Polis har gått ut med att de INTE hittat någon ideologisk motivation.
Så du måste nog ställa dig i ledet utav folk som skyller endera på invandraren eller på rasisten.
Citera
2025-02-05, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Ja det gjorde dom, sen tog dom bort artikeln. Jag tror inte ens det var rätt person.

Såg tråden nu. Den där Björkman måste vara Sveriges mest hatade man tillsammans med GM. Vilken dåre.
Citera
2025-02-05, 23:15
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Såg tråden nu. Den där Björkman måste vara Sveriges mest hatade man tillsammans med GM. Vilken dåre.
Ja, jag hoppas Aftonbladet får böta många miljoner.
Citera
2025-02-05, 23:22
Medlem
PingPongZongs avatar
"Babbe"? Visste inte ens vad du menade. Så sökte i tråden. Är bara du som skrivit om det. Arab trodde jag du menade. Är det det du menar? Eller babian?

Blev inte citerat. Kanske inlägget togs bort? Binary var den jag citerade.
Senast redigerad av PingPongZong 2025-02-05 kl. 23:26.
Citera
2025-02-05, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fackvetjag
Lyssnat många gånger och kan lika gärna vara ”ni ska bort allihopa” till ”ni ska bort från europa”. Omöjligt att avgöra exakt. Som dessa ljudinspelningar på youtube där man hör det som skrivs på skärmen för tillfället.

Hörs ju hur tydligt som helst att han säger, ni ska bort från europa.
Ett hjältedåd från en svensk man som fick nog av den mångkulturella pestsmittan!
Citera
2025-02-05, 23:25
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Helt otroligt hur det fokuseras på vapen istället för händelsen, nästan ofattbart, hade han kört ihjäl 11 pers med bil hade ni hjon önskat förbud mot bilar då. Fan i mig ofattbert hur många dårar det finns.

Det är inget som haltar i denna jämförelse. Så som att en bil är gjord för att transportera något eller någon från punkt a till punkt b. Gevär är gjorda för att skjuta/döda.

Och det är extremt reglerat vilka bilar som får åka på våra vägar.

Är inget fan den vapenpolitik fom för, men din jämförelse är nog den sämsta jag läst på länge, och ökar snarare hatet mot de legala vapenägarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in