2025-02-05, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Medier litar jag inte på överhuvudtaget.
De kan beskriva en fjäril som en gam eller en sill som en haj.

Vi får väl se när de gått igenom hans dator, om han nu har någon. Mobil, hans böcker, tidningar m.m
Hans intressen så att säga.Vad han var fixerad vid, om han nu var det.

Socialen kanske inte ens hjälpt honom då han behövt dem.
Vi vet inget om vad som rörde sig i hans huvud.

Det är uttalande från polisen dumma jävel.

Du vill verkligen att det ska vara riktat mot invandrare va?
Citera
2025-02-05, 19:56
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenvetvemhihi
Hahah lika svensk och vit som du. Jag säger inte att nån är bättre, människor som människor. Menar bara att det främst är vita som utför dessa dåd vilket är fakta.

💯 man behövde inte ens vänta på namn och bild. Man visste från början att det var en vit.
Citera
2025-02-05, 19:57
Medlem
"Ni ska bort från Europa!" hörs någon, antagligen GM, ropa under massakern. https://www.tv4.se/artikel/7qTRgWLWukxyqdqrWOwTyY/ropet-innan-skotten-pa-skolan-ni-ska-bort-fran-europa
Citera
2025-02-05, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Förbjud alla vapen i Sverige. Vi behöver inte samma skit som i USA.
Alla knivar, verktyg och giftiga medel också? Bara för att en galning gör sjuka saker kan man inte bestraffa laglydiga. Majoriteten av allt skjutvapenvåld i Sverige begås med importerade vapen.
Citera
2025-02-05, 19:59
Avstängd
Sagodjurs avatar
att psykskjuka inte ska springa omkring med jaktvapen tror jag dom flesta är överens om men jag antar att psykvården inte delar sina uppgifter vidare med andra myndigheter om inte personen är dokumenterad nazi eller liknande eller?
Citera
2025-02-05, 19:59
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Förbjud alla vapen i Sverige. Vi behöver inte samma skit som i USA.

De är i stort sett förbjudna men det skjuts gladeligen varje dag.
Citera
2025-02-05, 20:01
Medlem
Men enligt Riks och SD är allt invandrares fel, hur kommer det sig att en sdare nu troligen ligger bakom den värsta masskjutningen någonsin i Sverige?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
"Ni ska bort från Europa!" hörs någon, antagligen GM, ropa under massakern. https://www.tv4.se/artikel/7qTRgWLWukxyqdqrWOwTyY/ropet-innan-skotten-pa-skolan-ni-ska-bort-fran-europa

Eh det säger han väl knappast? Har du och tv4 några superöron så att ni kan höra ljud som är helt omöjliga att höra?
Citera
Medlem
KillPus avatar
Ansvaret för detta är 100 % Kristerssons och Åkessons. Ingen annans. Det är de som styrde och stödde styret i landet i mer än 2 år nu.
Citera
2025-02-05, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
💯 man behövde inte ens vänta på namn och bild. Man visste från början att det var en vit.

Precis, man kan ju börja läsa på statistik om vad det är för människor som gör såna här dåd. Vita män.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2

Ser fram emot att höra vad Riks har att säga om detta
Citera
Medlem
george-nadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenvetvemhihi
Hahah lika svensk och vit som du. Jag säger inte att nån är bättre, människor som människor. Menar bara att det främst är vita som utför dessa dåd vilket är fakta.
Menar du att vita begår flest terrordåd? Eller skolskjutningar? Visa gärna faktan du pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in