Citat:
Ursprungligen postat av
S.O.Stolp
Lugna ner dig din tönt. Du framstår bara som känslomässigt labil och i din ilska vantolkar du alla som tycker något annat än du.
Är det orimligt att fråga varför han valde den skolan? För dig är det klarlagt att han valde skolan där han var elev. Men är det något du kan bevisa, du som tjatar om bevis?
Är det fullkomligt orimligt att fundera kring om Rickard hade rasistiska tankar? Det är kanske inget som kommer att visas, men det kan väl för sjutton spekuleras kring det?
Du bemöter mig med irrationella känsloyttringar. Något av det löjligaste jag läst på Flashback. Jag kan inte annat än skratta åt dig.
Kul att du tog åt dej din pajas

..du kände dej träffad uppenbarligen
Om du tror att jag skulle bli arg på en stolle som dej så överskattar du din betydelse, du som person skiter jag i.
Det är det du skriver jag bemöter. Det verkar vara en öm tå för dej jag trampade på din lilla stackare.
Jag slösar inga emotioner på någon som dej, comprendo?
Rickards tankar om det ena eller andra är omöjligt att veta något om. Om han inte skrev ner det någonstans förstås. Vilket han troligtvis inte gjorde.
Jag ställde några frågor till dej. Besvara dom istället för att gnälla som en löjlig fjolla.