Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-01-29, 02:53
Medlem
Artisten Theo Haraldsson aka. Theoz är född 2005 och uppväxt utanför Linköping. Han slog igenom redan som barn på sociala medier med dans på tiktoks föregångare musically innan han började släppa egna låtar.

Vad vet vi om honom egentligen? Han känns så jävla pretto, Han fyller 20 bast i år och har således för allmänhetens kännedom aldrig haft flickvänner eller ens förekommit skvaller om att han gått på dejt.

Är han gay men får inte gå ut med det officellt? Tänker att skivbolagen vill behålla sin flickidol image som med Darin och Ricky Martin etc...?

Han bor numera i stockholm och verkar partaja frekvent på helgerna så någon måste ju veta mer om honom? Han umgås mest med tjejkompisar, sin bror, farsan och hans bakrundsdansare Charlie är typ dom enda manliga bekanta han syns med...
Citera
2025-01-29, 07:20
Avstängd
67arigGubbes avatar
Vem är det ens? Googlade ardrig sett eller hört. Nån snorvalp som är nån slags influencer och gjort nån låt jag aldrig kommer lyssna på.

Vad är pretto? PRETTO?

Vetinte om han är gay men troligen
Citera
2025-01-29, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Vem är det ens? Googlade ardrig sett eller hört. Nån snorvalp som är nån slags influencer och gjort nån låt jag aldrig kommer lyssna på.

Vad är pretto? PRETTO?

Vetinte om han är gay men troligen

Lågoddsare att han är gay, han har varit med i melodifestivalen senaste åren och kommit till final så helt okänd är han då inte
Citera
2025-02-10, 10:36
Medlem
zebra121s avatar
Ingen som sitter på någon information? Om han är gay, vad är oddsen?
Citera
2025-05-11, 07:09
Medlem
bo-jerrys avatar
Han är svår att ogilla. Dundersöt och verkar i det jag sett inte direkt pretto. En klassisk snygg kille som gör bra reklam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in