2026-07-07, 19:44
Medlem
oyegies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraggelrock
Det var väl svarte Petter som kyrkan skulle byggas på. Som skulle fånga mata o sköta fåren. De första o sista. Jäkla sätt man gör det på i min stad. Poliser.
..Jesus är hörnstenen. Den levande som byggarna förkasta. Början o slutet. Det finns frihet i Kristus.
Det är inte Petrus som upprätthåller kyrkan utan Jesus.
Jesus bildade kyrkan för att hjälpa oss att nå vårt mål, du kan inte kasta dig från arken (kyrkan) ner i havet och hjälpa dig på egen hand med din personliga fantasiJesus.
Citera
2026-07-07, 20:23
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyegie
Jesus bildade kyrkan för att hjälpa oss att nå vårt mål, du kan inte kasta dig från arken (kyrkan) ner i havet och hjälpa dig på egen hand med din personliga fantasiJesus.
Jag vet att Jesus är Herren. Han är vägen.
Men för att komma till den måste vi äta av Petter. Bli matade av svarte Petter. Sankte Per. Monte negro. Jag säger dig att du är Petrus, och på den klippan ska jag bygga min församling. Inte ens dödsrikets portar ska kunna besegra den.

Där den döda kroppen är samlas fåglarna. När vi har ätit färdigt ihjäl oss kommer vi in genom porten. När vi mobbat mobben färdigt. De mobbade.

Peter är dum. Peg leg Pete. Vi får inte döma.
Senast redigerad av Fraggelrock 2026-07-07 kl. 20:33.
Citera
2026-07-07, 20:35
Medlem
Fraggelrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyegie
De är perfekt assassinators Jean Pierre. De har gjort mig lite galen med sina magick tricks.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in