Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
Hoppas att det har gått bra!
Viktor har troligtvis sagt till Nicci att de inte ska visa bilder det första de gör utan som du säger njuta tillsammans!
Nicci hade lagt upp bilder om det bara var upp till henne, det är hennes jobb att posta saker för att hålla sig relevant.
Hade varit kul att se bebisen men samtidigt är det mer hälsosamt att inte visa för mycket och jag tycker att hon generellt har blivit mycket lugnare och inte så mycket drama längre.
Undrar om Viktor måste iväg och spela redan på torsdag?
FBK förlorade idag igen men det var väntat sa min kompis.
Ja den bilden glömmer man aldrig

men det kommer ändå bli som förra gången då hon är mormor-pappa till båda barnen.
Jag förstår inte varför Nicci inte vill bo med Viktor men skaffa barn och gifta sig gick bra.
Teorin om att det handlar om pengar känns mer och mer bekräftad.
Niccis ordspråk är:
Man kan äta kakan och ha den kvar!
Citat:
Ursprungligen postat av
Majgull69
Tycker ändå det känns lite konstigt att inte J gått ut och postat något om att hon blivit mormor igen osv?!
Hoppas också allt är ok.
Jag tror också som LadyCinderbottom att VL inte vill att man går ut med det direkt. Kanske J fått det till sig. Även att Nicci och V inte vill att hon går ut med något förrän de gör det först, kanske så?
Kan också vara att de sparar det till poddavsnittet på torsdag för det verkar som om de visste att de skulle bli kejsarsnitt den 5:e och "avslöjar" det i podden för att få lyssnare.
J har ju redan råkat försäga sig om namnet i något avsnitt innan.
Förstår nu varför V och N var oense om stavning som Nicci sa, vilket jag fattar om jag hörde rätt namn. Om jag får gissa så vill N att det stavas med C och V vill med K (som är vanligast). Ni får in och lyssna på yt, tror det nämns i kommentaren på avsnittet hur långt fram det är.
Jag läser transkribering ibland, kollar på yt ibland, vilket jag föredrar. Då ser man minspel och himlande med ögon och då får man plötsligt en mer korrekt bild, tycker jag.
Som sagt hoppas allt är bra med bebis och dem och att de passar på att njuta av "bebisbubblan" 🩷🧸🍼