2026-01-06, 18:30
Medlem
Tycker ändå det känns lite konstigt att inte J gått ut och postat något om att hon blivit mormor igen osv?!
Citera
2026-01-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Hade ju passat bra om Andreas får träffa Chiara nu när lillasyster föds och det är mkt med en ny liten bebis ❤️ Dagar och veckor går och man undrar om det går framåt med umgänget???

Håller med, åtminstonde börja med små träffar så som de introducerade VL ganska snabbt och även hans föräldrar, borde ju gå göra så med A och hans föräldrar, kan man tycka. Jag tycker verkligen synd om dem🥺 Mattan rycktes undan dem på ett burdust vis. Absolut att A var del av det men inte helt.
Citera
2026-01-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Hoppas att det har gått bra!

Viktor har troligtvis sagt till Nicci att de inte ska visa bilder det första de gör utan som du säger njuta tillsammans!

Nicci hade lagt upp bilder om det bara var upp till henne, det är hennes jobb att posta saker för att hålla sig relevant.

Hade varit kul att se bebisen men samtidigt är det mer hälsosamt att inte visa för mycket och jag tycker att hon generellt har blivit mycket lugnare och inte så mycket drama längre.

Undrar om Viktor måste iväg och spela redan på torsdag?
FBK förlorade idag igen men det var väntat sa min kompis.

Ja den bilden glömmer man aldrig men det kommer ändå bli som förra gången då hon är mormor-pappa till båda barnen.

Jag förstår inte varför Nicci inte vill bo med Viktor men skaffa barn och gifta sig gick bra.
Teorin om att det handlar om pengar känns mer och mer bekräftad.

Niccis ordspråk är:
Man kan äta kakan och ha den kvar!

Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Tycker ändå det känns lite konstigt att inte J gått ut och postat något om att hon blivit mormor igen osv?!

Hoppas också allt är ok.

Jag tror också som LadyCinderbottom att VL inte vill att man går ut med det direkt. Kanske J fått det till sig. Även att Nicci och V inte vill att hon går ut med något förrän de gör det först, kanske så?

Kan också vara att de sparar det till poddavsnittet på torsdag för det verkar som om de visste att de skulle bli kejsarsnitt den 5:e och "avslöjar" det i podden för att få lyssnare.

J har ju redan råkat försäga sig om namnet i något avsnitt innan.

Förstår nu varför V och N var oense om stavning som Nicci sa, vilket jag fattar om jag hörde rätt namn. Om jag får gissa så vill N att det stavas med C och V vill med K (som är vanligast). Ni får in och lyssna på yt, tror det nämns i kommentaren på avsnittet hur långt fram det är.

Jag läser transkribering ibland, kollar på yt ibland, vilket jag föredrar. Då ser man minspel och himlande med ögon och då får man plötsligt en mer korrekt bild, tycker jag.

Som sagt hoppas allt är bra med bebis och dem och att de passar på att njuta av "bebisbubblan" 🩷🧸🍼
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2026-01-06 kl. 20:18.
Citera
2026-01-06, 23:05
Medlem
Ja vad händer med Andreas umgänge med dottern!
Citera
2026-01-07, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Hon tar betalt för att chatta med folk

Nicci och Viktor blev tillsammans i slutet på mars 2025 och gifte sig 29/8-25 och ville ha barn direkt utan att känna varandra och de flyttade först ihop men sedan blev det något strul (enligt sociala medier blev Viktor full med sina gamla vänner i Leksand, har sett att några har skrivit att han var med andra men det får man ta med en nypa salt.)

Jag tror tyvärr inte att det kommer att hålla mellan dem, de är så olika och lever helt olika liv med helt olika mål i livet.

Undrar om de kommer att ses något mer innan förlossningen?
Hans schema är fullt och hon orkar inte köra med Chiara (över 30 mil).

Tycker också att det är konstigt att de inte njuter av graviditeten tillsammans?
Nu är det ju samma sak som när hon var ensam och väntade Chiara.

Inte alls konstigt eftersom Ns mål alltid varit kändisskap och framförallt pengar! Hon bränner säkert en hel del av hans pengar redan och är väl nöjd med att kunna göra det på distans. En tanke bara?

Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Vad tror du har hänt med olyckan? De pratar bara mest om hur synd det är om dom själva pga olyckan.
Nicci måste nu inse att det är tungt att vara gravid sista månaden och inte föda för tidigt. Ska hon dumpa barnen hemma hos diabetikersjuka J och en man i rullstol för att träna sig supersmal på rekordtid igen?
Att Viktor festade en gång borde inte vara något konstigt för en familj som vet ”allt” om missbruk. Plus att det var Nicci som beslutade om att han skulle sluta med alkohol.
Hoppas hon förstår att hon lätt kan krascha hans liv totalt och vilka konsekvenser det kan få.

Det borde hon inte förstå, men gör det säkert redan tyvärr. Med tanke på deras fejkade äktenskap så skulle det inte förvåna mig om hon sen kraschar han när barnet väl är framme så hon kan få mer uppmärksamhet och drama igen. Kunna gråta och få sympatier från folk. Hon kommer säkert komma med anklagelser mot honom. Som säkert har med hans förra missbruk att göra. Har skrivit det förut, och skulle inte bli förvånad om det blir så om inte alltför länge.
Citera
2026-01-07, 12:06
Medlem
Haha, lyssnar igenom lite på deras podd om julen där hon säger att hon skickade till sin bror en önskan om en julklapp som kostar 200 kr. Han svarade henne att det meddelandet nog skulle till V.

Men då säger hon att nä, för till V skulle jag nog säga lite mer.
Alltså något som är dyrare.
Och inte långt efter säger även J att N älskar pengar.

Ja, då har vi fått det som vi alla visste bekräftat!

Och jag fortsätter skratta nu när jag skummar igenom sorg avsnittet. Då säger N att hon gjort sina ex till influencers, alla förutom B.
Senast redigerad av Snacki 2026-01-07 kl. 12:41.
Citera
2026-01-07, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snacki
Haha, lyssnar igenom lite på deras podd om julen där hon säger att hon skickade till sin bror en önskan om en julklapp som kostar 200 kr. Han svarade henne att det meddelandet nog skulle till V.

Men då säger hon att nä, för till V skulle jag nog säga lite mer.
Alltså något som är dyrare.
Och inte långt efter säger även J att N älskar pengar.

Ja, då har vi fått det som vi alla visste bekräftat!

Och jag fortsätter skratta nu när jag skummar igenom sorg avsnittet. Då säger N att hon gjort sina ex till influencers, alla förutom B.

Jag hade nog också velat att min partner köper något som kostar mer än 200kr hahaha
Citera
2026-01-07, 13:11
Medlem
Väldigt överraskande att det är så tyst
Citera
2026-01-07, 13:26
Medlem
Färjestads tränare säger att Viktor kommer inte spela imorgon "Viktor har blivit pappa, allt verkar ha gått bra men han är lite krasslig och är kvar i Stockholm just nu."
Citera
2026-01-07, 13:39
Avstängd
Vilken lycka för paret, det här har dom verkligen längtat efter 🥰
Citera
2026-01-07, 14:48
Medlem
Om hennes jobb/karriär är att vara influencer så borde hon ju/väl uppdatera sina följare?! Allra helst eftersom hon i måndags morse la upp att de var på väg till förlossningen!
Detta är min åsikt!
Hoppas iaf att allt gått bra!

Måste också bara fråga, är det bara jag som tycker J's "wow" och "wohoo" är så tillgjorda, löjliga och jobbiga??? 🙈
Citera
2026-01-07, 15:46
Medlem
Nu så, det gäller att klaga lite 😅
Söt liten tjej 🥰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in