Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Tar du hand om alla oönskade barn, eller vem tänker du ska göra det?
Vill man inte bli gravid kanske man inte ska knulla?
Sedan femenismen tog fäste har man spridit ett budskap till tjejer och kvinnor att dom minsann har lika stor rätt att knulla som männen, samma rätt har dom men konsekvenserna blir så mycket större för dom.
Jag som man skulle kunna göra 10 kvinnor gravida under ett års knullande och totalt skita i alla.
Vi är biologiskt olika och generellt vill kvinnor inte ha sex alls med någon dom inte vill ha barn med.
Även inavlade tjejer i afrikanska stammar med ett IQ på 25 vet att dom kan bli gravid om dom har sex, och därför det i alla kulturer har varit så att tjejer ska vänta med sex till giftemål tex.
Det är väldigt få kulturer och preioder i människans historia där kvinnor bara knullat runt som dom velat.
Det mest självklara är att man lär tjejer och kvinnor att sex är något man har med en speciell person och om det blir ett barn kommer man måsta ta hand om det, vad är fel i det?
Jag är helt säker på att väldigt få tjejer och kvinnor inte hade vågat ha sex med random snubbar om preventivmedel eller abort inte fanns.
Fan, jag som man skulle inte ens knulla oskyddat om tjejen kunde bli gravid och jag kunde få en unge på halsen kommande 18 åren.
Jag har haft kompisar som blev pappa i gymnasiet just för att dom bara ville knulla nån random tjej och vet att en av om mått mycket dåligt eftersom han inte ens gillade tjejen.