2025-02-06, 05:17
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Deprimerande? Idag var det strålande sol. Snart kommer sommaren och då gnälls det om att det är för varmt.
Citera
2025-03-03, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
Äh, du får gaska upp dej. Jag tycker vintermånaderna är kul. Har alltid varje vinter olika projekt som
skall göras. Nästa helg åker vi över dan upp till något skidspår över dagen och kör längdskidor.
Kul att åka några dagar per år.

Har sovrumsrenovering i slutet på januari, tapetsering, måla tak och lägga heltäckningsmatta.
Har grejer på gång hela tiden.

I år lyxade jag till det och ställde min båt i en båthall, inte ute under pressenning som jag brukar så
jag kommer i mars börja med båtfix för rekordtidig iläggning.

Avundas hur lite det krävs för dig att hålla dig nöjd. Att vissa är nöjda med sin existens i den vanliga vardagen skänker mig glädje.
Citera
2025-03-03, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sails
Avundas hur lite det krävs för dig att hålla dig nöjd. Att vissa är nöjda med sin existens i den vanliga vardagen skänker mig glädje.

I bland, i skriven text på ett internetforum så är det svårt att avgöra om det var ironiskt skrivet
eller genuint välmenat....
Citera
2025-03-03, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Felix_
I bland, i skriven text på ett internetforum så är det svårt att avgöra om det var ironiskt skrivet
eller genuint välmenat....

Noterat. Ska i framtiden säkerställa att meningen framgår klart och tydligt. Det var ett välmenat budskap.
Citera
2025-03-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sails
Noterat. Ska i framtiden säkerställa att meningen framgår klart och tydligt. Det var ett välmenat budskap.

tack för klargörandet. önskar jag kunde överföra något av min vardagsglädje till andra som
saknar den.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in