Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Tror du hon ville knulla dig för att hon satte sig mitt emot dig i kollektivtrafiken eller? Herregud alltså.
Edit: Nej du behöver inte hälsa på folk i kollektivtrafiken.
Jag sitter ofta ensam på tuben också, är rätt intorvert och är inne i mina tnakar- och det är väldigt ovanligt att en tjej sätter sig mittemot. Men de gånger det hänt så har det alltid varit en lite yngre tjej, kanske 17-20, tänk dej snyggaste på skalan och fortfarande i skolan kanske, med typ nakna ben eller nylon och sneakers/högklackat. Hon kan sitta varsomhelst men väljer framför mej istället för massa andra lediga säten. Och det sjuka är att istället för att titta ner i telefonen och vara i sin egna bubbla, så verkar hon söka min kontakt, typ korsa benen osv för att se min reaktion vilket är svår att dölja då jag dras till ben och högklackat/skor. Förklara varför en brud gör så då

Nu vet jag att unga tjejer ibland får adrenalinkickar av att se folks reaktioner osv. De enda andra tjejer som frivilligt sätter sig mittemot mej är gamla tanter, som man kan stirra rakt igenom och undra "hur lyckades hon bli yoda?"

så det så. är i övrigt 30-nånting så det händer ibland att tjejer sätter sig brevid, men väldigt sällan

stockholm är stockholm. där sitter vi alla med tomma blickar i telefonen