2025-01-02, 19:11
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Nej, jag menar allvar då GM är vit kan det inte vara en terrorist.
Dumheter. Terroristgrupperna IRA, ETA och Bader Meinhof var alla kritvita.
Citera
2025-01-02, 19:11
Bannlyst
Citat:
Nej, jag menar allvar då GM är vit kan det inte vara en terrorist.
jag är helt med på att det finns olika definitioner av ord, och inte minst då det här.

men att sjunka så lågt till att det skulle ha med att göra huruvida vilken hudfärg man har vill inte ens jag sänka mig till, och då har du sjunkit lågt.

jag är inte ovan vid att kallas rasist.
Citera
2025-01-02, 19:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Dumheter. Terroristgrupperna IRA, ETA och Bader Meinhof var alla kritvita.

Nej, de var psykiskt ostabila, inga terrorister. Terrorister ser ut som Bin Ladin eller Mohamed Atta.
Citera
2025-01-02, 19:15
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Nej, de var psykiskt ostabila, inga terrorister. Terrorister ser ut som Bin Ladin eller Mohamed Atta.
Din ironi går inte fram i text, så du verkar bara tramsig.
Eftersom ingen av de vita terroristgrupper jag nämnde var särskilt psykiskt instabila.
Citera
2025-01-02, 19:16
Avstängd
Citat:
Eftersom ingen av de vita terroristgrupper jag nämnde var särskilt psykiskt instabila.

Ok, jag ger mig. Tack för underhållningen.
Citera
2025-01-02, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ok, jag ger mig. Tack för underhållningen.
läs på om Theodor, han påstår väl på flera ställen till polisen att han önskar att folk undersöker om hans fall.

kolla mapparna t-ex och det uppenbart systematiska arbete han lagt ned, sedan han av psyk i Sverige fick aspergerdiagnos och fått för sig att han kan ägna sig åt av något "specialintresse" (besatthet!!) och kategoriserat sina tilltänkta fienden, samt metoder hur man jävlas (islam osv)

https://fup.link/data/files/tr/gotlands/b-808-22/Gotlands_TR_B_808-22_Aktbil_55_Forundersokningsprotokoll.pdf
Citera
2025-01-02, 19:24
Bannlyst
Citat:

du lägger till ordet "särskilt" och då är det väl på en annan nivå.

men min tes är att alla människor, mer eller mindre vuxna, som ens överväger mord, är tecken på äkta sjukdom.
Citera
2025-01-02, 19:26
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
du lägger till ordet "särskilt" och då är det väl på en annan nivå.

men min tes är att alla människor, mer eller mindre vuxna, som ens överväger mord, är tecken på äkta sjukdom.
Jag tror inte läkarvetenskapen håller med om detta. Men terrorister har nog oftare än genomsnittspopulationen olika psykiska problem, vilket dock inte är någon ursäkt.
Citera
2025-01-02, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
Jag tror en elitsoldat har koll på hur de där funkar.

Beror väl på. Nog tror jag att elitsoldater har lite bättre koll på sprängämnen och sånt än gemene medelSvensson, men vad jag förstår så var han ingen sprängämnesexpert direkt.
Citera
2025-01-02, 19:31
Medlem
Ingen olycka

Elonsaid Wednesday afternoon on X that "we have now confirmed that the explosion was caused by very large fireworks and/or a bomb carried in the bed of the rented Cybertruck and is unrelated to the vehicle itself. All vehicle telemetry was positive at the time of the explosion."
Citera
2025-01-02, 20:12
Medlem
"BREAKING - The suspects in yesterday’s attacks on Bourbon Street in New Orleans and Trump Tower in Las Vegas both served at Fort Bragg, the same military base Ryan Routh visited over 100 times before attempting to take Donald Trump’s life."

https://x.com/Rightanglenews/status/1874814837680963847?t=6xbtIp1ia5EDJBSD4sQhMg&s=19
Citera
2025-01-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardinrull
"BREAKING - The suspects in yesterday’s attacks on Bourbon Street in New Orleans and Trump Tower in Las Vegas both served at Fort Bragg, the same military base Ryan Routh visited over 100 times before attempting to take Donald Trump’s life."

https://x.com/Rightanglenews/status/1874814837680963847?t=6xbtIp1ia5EDJBSD4sQhMg&s=19

Har redan delat det .. samt han var Pro-ukrainsk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in