2026-04-17, 21:00
Medlem
Ifall han är 15 år äldre än mig så ska det vara en sjusärdeles man för att jag ska tycka att det är värt det med den åldersskillnaden.
Upplever att vi lär ha för olika syn på saker då det skiljer så pass mycket i ålder. Givetvis är det väldigt individuellt men tänker att 5 år äldre än mig nu räcker uppåt och kanske 5-8 år nedåt.
Inte någon som redan gått i pension, kan tänka mig att vi är på för olika ställen i livet för att det ska funka men svårt att veta...
Citera
2026-04-19, 14:32
Avstängd
hennevilljagknullas avatar
Som man så säger jag nej.
Skulle nog säga nej även om hon var 5 år äldre.

Finns inga fördelar med att ha en äldre kvinna än du själv.

Jag är 43 och känner mig som 23 istället.
Jag gymmar och tränar och håller mig i form och vill knulla flera gånger i veckan, så vad fan ska jag med en i min ålder som vill knulla 1 gång i månaden och ser ut som en jävla rynkig falukorv med hängtuttar?
Citera
2026-04-19, 14:57
Avslutad
Jag är själv mitt i livet, så det är inte som att det skulle vara olämpligt på något sätt, det har spelat ut sin roll. Istället får man tänka framåt, hur det skulle bli när han går i pension mycket tidigare, åldras tidigare etc.

Med det sagt, så tycker jag att det är en väldigt trevlig åldersskillnad. Gillar när han är lite äldre och har alltid gjort. Det gör något ned dynamiken. Och till skillnad från vissa andra kvinnor i min ålder, så känner jag mig mer ung tillsammans med någon äldre, än med någon som är (mycket) yngre. En femton år yngre man skulle få mig att känna mig som en tant.
Citera
2026-04-20, 14:28
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Som man så säger jag nej.
Skulle nog säga nej även om hon var 5 år äldre.

Finns inga fördelar med att ha en äldre kvinna än du själv.

Jag är 43 och känner mig som 23 istället.
Jag gymmar och tränar och håller mig i form och vill knulla flera gånger i veckan, så vad fan ska jag med en i min ålder som vill knulla 1 gång i månaden och ser ut som en jävla rynkig falukorv med hängtuttar?

Vi snygga män får ändå bara 20 åringar så det är bara o köra med halva ens egen ålder brudar me full ägglåda

Bara fula gamla kärringar o efterblivna män som tjuter o kallar vuxna för pedofiler 🤣

Sen naturligtvis fula män med datorn full med barnporr som har ont av det nya vanliga - snygga män 40-50 med 20 årig fru

Tuta o kör gosse
Citera
2026-04-21, 20:51
Medlem
kör på
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto