Citat:
Ursprungligen postat av
Vasaduva
Mitt syfte med den kopierade texten från Borås tidning var att det där blev konstaterat (för mig i alla fall) ”42-åring skriven i Stockholm”
Alltså inte något om någon BO
Jag förstod det. Tack för BT.
Jag tänker att om M*rek är den som aldrig är nykter och måste köras av husägaren och om han verkligen är från Stockholm måste han ju ha körts till julfesten. Av vem har han blivit körd? Någon av övriga på adressen i Norsborg? Ingen av dem förekommer på Lexbase iallafall. Har vi något mer intressant från Hindås och Härryda? En kvinna boende på adressen Härryda centrum 1 vars dotter placerats på barnhem i Polen och försvunnit och återfunnits återfinns som Facebookvän till M*rek. R*f*l har dolt dina inlägg på sin facebook medan S*ndra skrev igår "Niech każdy dostanie to, na co zasłużył. 2024 był trudny, jednocześnie szczęśliwy, ale i sprawiedliwy. Prawda zawszę się obroni. I pamiętajcie o tym, że nie każdy kto się do Was uśmiecha jest Waszym przyjacielem.
Maski pospadały, a potwory i kłamcy siedzą w zamknięciu! Szczęśliwego Nowego Roku!"
Översättning
"Låt alla få vad de förtjänar. 2024 var svårt, lyckligt och rättvist på samma gång. Sanningen kommer alltid att visa sig. Kom ihåg att inte alla som ler mot dig är dina vänner. Maskerna har fallit av och monstren och lögnarna är inlåsta! Gott nytt år!"