2024-12-21, 09:57
Medlem
Dags att börja utvisa alla anti-muslimska blattar? Luai Ahmed, Hanif Bali med flera.

Denna saudier visar att ex-muslimer kan vara helt galna. Tydligen efterlyst i Saudiarabien sedan länge men tyskarna vägrade lämna ut honom. God jul!
Citera
2024-12-21, 10:01
Medlem
Ken Drydens avatar
Fyra döda nu, varav ett spädbarn.
Citera
2024-12-21, 10:04
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Varför skulle detta inte ha hänt om Tyskland inte släppt in invandrare?

Är inte det ganska uppenbart? Hur hade denna arab kört över folk om han aldrig hade blivit insläppt i Tyskland?

Är det verkligen så roligt att trolla?
Senast redigerad av Steinarr 2024-12-21 kl. 10:06.
Citera
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Breivik var från Oslo. Betyder det att folk från Oslo är mer våldsamma än de från Trondheim? Är det Breiviks bakgrund från Oslo som är den viktigaste faktorn till att han begick sitt dåd, snarare än det faktum att han var besatt av högerextrema idéer?
Kolla här, du är en rassedjävul. Du hatar vita människor och älskar araber. Därför kommer det upp konstiga tankar i din hjärna.

I detta fall har en människa av en annan etnisk bakgrund dödat kristna tyskar. Ett rasistdåd och du lägger skulden på AFD och vita människor. Du har något fel i ditt huvud rassedjävul.
Citera
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Är du helt tappad bakom en vagn?

Killen är muslim. En smart sådan. Det han säger är ju inte sant såklart. Och han jobbar för islam.

Lite som när putin säger att han vill att Biden skall bli president

Du borde hålla dig till forumet för konspirationer och alternativa teorier med dina verklighetsfrånvända utspel. Varför skulle du ha bättre kännedom om ärendet och den misstänkte gärningsmannens liv än tyska och saudiska myndigheter?
Citera
2024-12-21, 10:05
Medlem
Ken Drydens avatar
Arrangörerna hade glömt/stuntat i att placera ut "betongsuggor" vid en av ingångarna. Attentatsmannen utnyttjade denna lucka.
Citera
2024-12-21, 10:06
Medlem
LOL så Israel i farten igen. Som nästan alla terrorattacker i Europa under false flags. Men nu prövar de en ny taktik, att mannen "älskar Israel" 😂😂
Citera
2024-12-21, 10:09
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Tänk att det finns personer som finns i Sverige och skriver det jag citerar ovan.

Jag skäms som svensk över hur någon relativiserar det värsta terrorbrottet någonsin, det på Utöya. Barn och ungdomar mördades.

Ja, WTC var också värst. Men mest illa mår jag över Breivik. Sen mår jag ännu mer illa hur vi har en person här på forumet försvarar honom.
Tippar på sjukdomen konspirationsteoretiker plus lite annat.
Citera
2024-12-21, 10:10
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Kolla här, du är en rassedjävul. Du hatar vita människor och älskar araber. Därför kommer det upp konstiga tankar i din hjärna.

I detta fall har en människa av en annan etnisk bakgrund dödat kristna tyskar. Ett rasistdåd och du lägger skulden på AFD och vita människor. Du har något fel i ditt huvud rassedjävul.

När har jag någonsin "hatat vita människor"? Du kanske förväxlar detta med att jag inte hatar människor som inte är vita. I din sjuka hjärna.

Folk med vansinniga idéer kan begå vansinnesdåd. Oavsett om de gör det påverkade av högerextremism, som Breivik, Lundin Petterson eller gårdagens GM. Eller om de gör det påverkade av vänsterextremism, islamism eller vad du vill.
Citera
2024-12-21, 10:13
Medlem
Muslimsk terrorist? Inte enligt hans sida på X eller?
https://x.com/DrTalebJawad vi tar en gång till för dom trög fattade... https://x.com/DrTalebJawad
Citera
2024-12-21, 10:14
Medlem
ariberts avatar
Ett typiskt muslimskt terrordåd, att i full fart med en bil köra in i en folkmassa mitt uppe i julhandeln. Syftet med vansinnesdådet var att uppnå full effekt och få massmediala exponering.

Han hade hyrt en bil, han ville väl inte förstöra sin egen. Detta illdåd skedde med full beräkning.

Det har tidigare funnits en guiliotin i Leipzig hoppas att Tyskland har den i funktionsdugligt skick.
Citera
2024-12-21, 10:14
Medlem
zombie-nations avatar
Har inget med religion att göra, han är läkare. De är sådana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in