2024-12-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Sverige 2024: en 16-åring flicka skjuter ihjäl en oskyldig 30-åring kvinna. Det är så sanslöst så man blir inte ens förvånad längre. Vad kommer härnäst? En oskyldig pappa som avrättas framför sin son? En mamma med sitt spädbarn i famnen som skjuts ihjäl? Småpojkar som torteras och avrättas av gängkriminella? Tanter ute med hunden som sprängs ihjäl? Nej just det, allt det har redan hänt. Finns inga gränser mer.
Och de syns knappt i nyheterna, debattprogrammen, bara glöms inom ett dygn
Citera
2024-12-20, 16:14
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
En 16 årig flicka är häktad för mord? Felskjutning?
Alltså jag skäms för vårt land. Fy fan alltså.
Läser man på nätet är folk i världen chockade över vår utveckling.
Vi är ett skräck scenario, inte med just invandring utan säkerhet, droger, psykisk ohälsa, matpriser, sjukvård.
Vi är ett riktigt skit land för tillfället.
Citera
2024-12-20, 16:15
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Sverige 2024: en 16-åring flicka skjuter ihjäl en oskyldig 30-åring kvinna. Det är så sanslöst så man blir inte ens förvånad längre. Vad kommer härnäst? En oskyldig pappa som avrättas framför sin son? En mamma med sitt spädbarn i famnen som skjuts ihjäl? Småpojkar som torteras och avrättas av gängkriminella? Tanter ute med hunden som sprängs ihjäl? Nej just det, allt det har redan hänt. Finns inga gränser mer.
Jag börjar inse att det kommer bara bli värre.
Citera
2024-12-20, 16:18
Medlem
M4gnussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
MGM1: Ki*n K*smi (* = a), skriven i Handen.
MGM2: Di*n* B*khurinsk*i* (* =a), skriven i Bankeryd.
Är mannen skenskriven tro? Var innan sin nuvarande adress skriven på en vårdinrättnings adress på samma gata.
Citera
2024-12-20, 16:25
Medlem
jabbe91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4gnusson
Är mannen skenskriven tro? Var innan sin nuvarande adress skriven på en vårdinrättnings adress på samma gata.

Mannen känns skum. Kikade på hans linkedin. Tydligen från USA. Inga bilder på sig själv. Känns fake.
Sedan hade han i början av December skrivit på Facebook att han söker lägenhet i Stockholm
Citera
2024-12-20, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabbe91
Mannen känns skum. Kikade på hans linkedin. Tydligen från USA. Inga bilder på sig själv. Känns fake.
Sedan hade han i början av December skrivit på Facebook att han söker lägenhet i Stockholm
Tror han bara låtsas vara från USA. Namnet eventuellt marockanskt.

Företagen han anger existerar men inte med hans namn, verkar stulet från nätet
Senast redigerad av Tokugawa 2024-12-20 kl. 16:47.
Citera
2024-12-20, 16:45
Medlem
meas19s avatar
https://web.facebook.com/groups/1691859567806459/user/100075916188125/
Citera
2024-12-20, 16:45
Medlem
Jag har alltid sett framför mig att sverige kommer bli som usa

Sker så jävla många felskjutningar där?

Visst man hör om förlupna kulor men id fel?
Citera
2024-12-20, 16:48
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Då hade man rätt. Polisen misstänker felskjutning enligt Expressen.

Till och med Troian var ute och cyklade. Inte ofta man ser det!

Expressen hänvisar till SMP som skriver:

Citat:
Mordet på den 30-åriga kvinnan i Växjö kan vara en felskjutning. Det är en av polisens teorier dagarna efter dödsskjutningen.

Om (om!) det är så att polisen inte vet vad som ligger bakom, så måste de förstås hålla för möjligt att det är en felskjutning.

Som jag redan redogjort för tycker jag att omständigheterna inte talar i den riktningen, men jag kan ju absolut ha fel i det.
Citera
2024-12-20, 16:51
Medlem
Hans sida, profil. Verkar vara bara påhittat alltihop.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100075916188125
Citera
2024-12-20, 16:56
Medlem
kauwts avatar
Hahahahahaha och månen är gjord av ost. Hon har ju för fan överförmyndare. Tänderna pekar åt slla håll. Hon kränger ritade tavlor för att få pengarna att räcka runt.
Cyklar dessutom runt på en trehjuling för vuxna.
Portad från varenda uteställe i stan.

"Växjökändis med stora framgångsrika företag i ryggen" Jag tror jag dör.

Citat:
Ursprungligen postat av Smutsigsnorre
Jag hörde det av två i kassan framför mig men det känns osannolikt. Hon är en växjökändis med stora framgångsrika företag i ryggen
Citera
2024-12-20, 16:59
Medlem
Citat:

Vad har hon ens för koppling till det paret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in