Citat:
Ursprungligen postat av
.NateHiggers.
Köpte den idag 4 kr på Lidl 33 cl burk. Smakade inte alls bra.
Jag gjorde samma köp förra veckan. Enig i omdömet. Fattade fan inte vad den smakade förutom att den var kolsyrad. Cola smakade det då rakt inte.