2024-12-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Älskar verkligen alla Calles personlighet? Det har jag mycket svårt att tro på.
Det vågar jag faktiskt säga att dom gör. Och det har inte med honom som längdskidåkare att göra, utan hur han är som person. Hjärtlig är ordet.
2024-12-13, 20:29
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Älskar verkligen alla Calles personlighet? Det har jag mycket svårt att tro på.

Calle Clown är en bulgarisk version ut av Northug.
2024-12-13, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krebs
Nej, den minns jag inte. Nu kan ju Calle ha mognat på 10-12 år som de flesta av oss nära i och för sig?

Den gick i repris för något år sedan, det var så jag upptäckte den, samt att Calles kukmätar-jargong uppenbarades.

Nej han har inte mognat något nämnvärt, av det jag sett är det fortfarande samma kukmäteri, hets om bäst på träning och i media som han drivs av, sen när det blir dags för tävling är det helt plötsligt svag mentalitet och bortförklaringar. Du kan ju inte påstå att en sådan personlighet är något som tillför något vettigt i en träningsgrupp?
Senast redigerad av billigost 2024-12-13 kl. 20:37.
2024-12-13, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Den gick i repris för något år sedan, det var så jag upptäckte den, samt att Calles kukmätar-jargong uppenbarades.

Nej han har inte mognat något nämnvärt, av det jag sett är det fortfarande samma kukmäteri, hets om bäst på träning och i media som han drivs av, sen när det blir dags för tävling är det helt plötsligt svag mentalitet och bortförklaringar. Du kan ju inte påstå att en sådan personlighet är något som tillför något vettigt i en träningsgrupp?
Men det är ju ingen som tar efter sånt! Inte i gruppen som håller till i Falun nu i alla fall. Sen så får väl var och en ta ansvar för sitt. Dom är ju vuxna människor.
2024-12-13, 21:06
Medlem
Kul att killarna lyckades med all sin otur att med lite hjälp på traven att ta sig upp på pallen.

Men herregud vad dåligt det vart i sista kurvan, dom måste träna träna träna på taktik och spårval.

Dom är överdrivet sämst på det av alla nationer i princip.
2024-12-13, 21:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krebs
Men det är ju ingen som tar efter sånt! Inte i gruppen som håller till i Falun nu i alla fall. Sen så får väl var och en ta ansvar för sitt. Dom är ju vuxna människor.

Det är klart ingen vill det, men det är nog lätt hänt att i stundens hetta på träning svepas med i hans hets om bäst på träningen vinner.
2024-12-13, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Hun anvende knapt en kalori i dette jippoet som keiseren av FIS elsker...
Jag tycker att de flesta skidtävlingar är trevliga att följa och se på. Nu blev det taktisk åkning, att försöka spara energi för åkarna så att de orkar tävla tre dagar i följd, och tänk på att det är tävlingar på hög höjd. Det hade nog blivit väldigt svårt för åkare att ha tre tuffa tävlingsdagar i Davos.
2024-12-13, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Hva er det her for slags jippo?(sic) … Leste at vår kjære FIS-diktator mente på at det var for at andre nasjoner kunne være med å kjempe om topplasseringer om de kunne slippe å møte toppnasjonene med full kvote individuelt. Men det her er jo bare et skjemt.

Sveriges herrar tackar och bockar 😂
2024-12-13, 21:50
Medlem
Häggas är verkligen en riktig skidbaron när det kommer till teamsprints!!
2024-12-13, 21:51
Medlem
Härligt med ett brons för våra herrar!!! I alla fall nåt att fylla kassavalvet med😀
2024-12-13, 22:12
Avslutad
Kristin Forsnäs var en söt och glad norska, henne kan man gärna se mer av.
2024-12-13, 22:39
Medlem
Weit-wegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Kristin Forsnäs var en söt och glad norska, henne kan man gärna se mer av.

Medhåll här, lite chockad att sådan energispridare finns inom norsk skidåkning numer när inte Flugan är med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in