2024-12-13, 19:09
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Jag tar ett glas Cabernet Sauvignon på det... till min hemmalagade svampsoppa

Detta blir överkurs för mig men kan ju vara det Jihde går på under varje sändning....
2024-12-13, 19:13
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Detta blir överkurs för mig men kan ju vara det Jihde går på under varje sändning....

Jidhe tar det via sprutor eller hårtoffs

Ingen skugga på Niklas Jidhe
2024-12-13, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Det blir alltid clownigt på något sätt när herrarna försöker sig på att tävla
Hahaha!
2024-12-13, 19:19
Medlem
Thax21s avatar
Stämmer väl inte att Dresden var senaste pallplatsen för Sveriges herrar (före idag) som påstods vid flera tillfällen i sändningen, Ulricehamn med Westberg/Häggström var ett år senare. Petitess förvisso, men rätt ska vara rätt.
2024-12-13, 19:19
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Jidhe tar det via sprutor eller hårtoffs

Ingen skugga på Niklas Jidhe

True true

Toscano på kajen. För Jihde, Niklas.
2024-12-13, 19:24
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shut up donnie
Bra att vara trea med stavbrott och katastrofala växlingar. Hade varit intressant med en mer utvilad Anger i rygg på Kläbo på sista.
Hvorfor det ?
2024-12-13, 19:30
Medlem
HUR kan man inte tycka att Anger och Häggas gör det skitbra idag?! Trots allt strul så blir dom trea?! Vilken jäkla kämpainsats säger jag. Jag är stolt över dom!
2024-12-13, 19:33
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krebs
HUR kan man inte tycka att Anger och Häggas gör det skitbra idag?! Trots allt strul så blir dom trea?! Vilken jäkla kämpainsats säger jag. Jag är stolt över dom!

De gjorde det över all förväntan med tanke på hur besvärlig tävlingen blev för dem. Starkt av Anger att besegra Pellegrino i en spurt.
2024-12-13, 19:34
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Anger gir ingen grund til bekymring. Er seriøst det han holder på med nu, framfor alt teknisk. En klar medaljekandidat for Sverige i 3 øvelser i VM. Sprint, sprintstafett og stafett.
2024-12-13, 19:35
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ski-entusiasten
Hvorfor det ?

Man kan väl få hoppas åtminstonde.
2024-12-13, 19:41
Avslutad
Citat:

Jag håller med.

Mycket har nog att göra med att Calle är kvar hemma och inte är med i laget och drar ner tävlingsandan.
2024-12-13, 19:42
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Man kan väl få hoppas åtminstonde.
Ja, håpet finnes alltids, og samme med Fosnæs, men så vel ut som både Jonna og Klæbo var på søndagstur, og hadde minst et par-tre gear til innombords, om det hadde blitt behov for det.
Tror ikke noen av dem hadde så mye som en svetteperle i pannen når de kom i mål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in