2024-12-12, 15:28
Medlem
El-gigantes avatar
lmao skulle golva horan så hårt om hon försökte "skälla ut mig" att hon skulle inte vakna innan vi hade bytt statsskick
Citera
2024-12-12, 15:29
Medlem
Cameltotems avatar
Hon verkar ha fruktansvärt otrevligt sätt att jobba på men däremot så är det ju ingen mänsklig rättighet att bli bra behandlad på sitt jobb.

Trivs man inte så byt, så enkelt är det egentligen.
Citera
2024-12-12, 15:29
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obey.cannibal
haha tror ni någon som henne, som tror sig vara del av toppen skulle vara okej med att pöbeln sprutlackerar hennes toalet?? Nänä det tillåts inte

Asså hade jag omsatt 80 + miljoner hade jag nog haft min egen toalett med.
Citera
2024-12-12, 15:30
Medlem
Matilda who? Hade inte hört talas om människan förrän i förmiddags.
Citera
2024-12-12, 15:32
Medlem
arakas avatar
Känns som företagare och liknande som är lite för giriga och knäppa får passa sig med tanke på vad som hänt i USA den senaste tiden.
Citera
2024-12-12, 15:39
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Hon verkar ha fruktansvärt otrevligt sätt att jobba på men däremot så är det ju ingen mänsklig rättighet att bli bra behandlad på sitt jobb.

Trivs man inte så byt, så enkelt är det egentligen.

Nej så är det inte.
Man kan inte behandla anställda hur som helst och svara "passar det inte så byt".
Det finns både brottsmål och civilrättsliga saker som kan göras mot sånt här.
Du beskriver slavägande. Då kan man behandla anställda som skit. Det får man inte här och nu.
Citera
2024-12-12, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Lägg av med dina dumheter. Svårt att bli mer blond och blåögd.

https://www.gp.se/ekonomi/anstallda-hos-matilda-djerf-larmar-om-psykisk-terror.5e1177ec-9368-4ef1-8c99-34d484926e86

Ser ut att tillhöra den alpina rasen iallafall.
Senast redigerad av B-a-c-k-f-l-a-s-h 2024-12-12 kl. 15:47.
Citera
2024-12-12, 15:46
Medlem
Märkligt att ägare/chefer alltid är speciella. Hur svårt är det att visa respekt till sin personal och försöka få dom att trivas. Det måste ju vara nr1, varför vill man ha stor omsättning på personal.

Har aldrig hört talas om tjejen innan men får genast dåliga vibbar när jag ser henne.

En sådan människa kommer aldrig ändra på sig utan hon kommer försöka se till att inte mer sprids genom att hota alla.

Hon klarar inte dela toa med andra människor, fatta ni vilken nivå mentalt hon ligger på.

Förstår inte att dessa människor lyckas bli rika eller chefer. Det sker gång på gång.
Citera
2024-12-12, 15:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Nej så är det inte.
Man kan inte behandla anställda hur som helst och svara "passar det inte så byt".
Det finns både brottsmål och civilrättsliga saker som kan göras mot sånt här.
Du beskriver slavägande. Då kan man behandla anställda som skit. Det får man inte här och nu.
Korrekt. Det finns lagar kring arbete som måste följas.
Citera
2024-12-12, 15:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Asså hade jag omsatt 80 + miljoner hade jag nog haft min egen toalett med.
Det kan jag köpa. Däremot - tanken att ens anställda är äckliga för att de åker kollektivtrafik skulle man nog hålla för sig själv.
Citera
2024-12-12, 15:52
Medlem
Hon erkänner i alla fall 🖤
Citera
2024-12-12, 16:12
Medlem
arakas avatar
Citat:
Nu handlar det om den här personen. Det är du som är pk. Någon form av rasist extermism woke där det alltid är invandrarens fel oavsett vad det handlar om.
Och?
Oftast så är det ju det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in