2026-01-26, 09:16
Medlem
Pinsamt av polisen i Sverige och England att misslyckas med att hitta han. Med all digital övervakning som är på plats.. När en sketen journalist letar reda på han 2 ggr dessutom..

De lät han smita.
Citera
2026-01-26, 09:18
Medlem
Grattis Dermot!! Nu är du en fri man.
Citera
2026-01-26, 09:41
Medlem
Bra jobbat Dermont. Välförtjänt att du iaf slapp svenskt straff efter all skit media har utsatt dig för. Sluta aldrig hjälpa kvinnor genom att köpa deras tjänster!
Citera
2026-01-26, 09:43
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Pinsamt av polisen i Sverige och England att misslyckas med att hitta han. Med all digital övervakning som är på plats.. När en sketen journalist letar reda på han 2 ggr dessutom..

De lät han smita.
Tror du att engelsk polis sett någon anledning att engagera sig i detta? Det skulle vara som om svensk polis jagade en person i Sverige som spottat på trottoaren i Singapore.
Citera
2026-01-26, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Dels detta, och dels att hon citerade fel lag.
Den nya lagen trädde väl i kraft efter att åtal väckts mot DC? Dvs han misstänktes väl och utreddes för brott mot den gamla lagen?

Vad gäller hans skuld sedan så tycker jag att det är fullt rimligt att säga att en som inte är dömd för brott men erkänt att han begått detta brott, har begått ett brott. I princip citerar man ju bara den misstänkte. Att han trots erkännandet förblir ostraffad och därmed oskyldig och bara tidigare misstänkt rent juridiskt, ser jag som en annan sak.
Citera
2026-01-26, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch

De lät han smita.
Den sketna journalisten lade tid och pengar på att hitta DC. Polisen i de länder som varit inblandade i "sökandet" efter DC lade tid och pengar på viktigare saker. Hur kan man tycka att det är pinsamt?
Citera
2026-01-26, 10:17
Medlem
Mogrens avatar
Grattis Dörrmått! Du vann.
Citera
2026-01-26, 10:39
Medlem
Harry_s avatar
vad sägs om att bjuda på flyget hem och möta honom på Arlanda?
Citera
2026-01-26, 10:48
Medlem
Fan va snyggt! Nu behöver han inte bry sig om rabiata reportrar längre.
Citera
2026-01-26, 10:52
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Den nya lagen trädde väl i kraft efter att åtal väckts mot DC? Dvs han misstänktes väl och utreddes för brott mot den gamla lagen?

Vad gäller hans skuld sedan så tycker jag att det är fullt rimligt att säga att en som inte är dömd för brott men erkänt att han begått detta brott, har begått ett brott. I princip citerar man ju bara den misstänkte. Att han trots erkännandet förblir ostraffad och därmed oskyldig och bara tidigare misstänkt rent juridiskt, ser jag som en annan sak.
Omedelbarhetsprincipen min vän
Citera
2026-01-26, 10:53
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Dels detta, och dels att hon citerade fel lag.
sexköpslagen kom 1999
Citera
2026-01-26, 11:07
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Grattis Dörrmått! Du vann.
Vad vann han egentligen? Han skapade större rubriker för sig själv och alla kommer att minnas honom som en springande råtta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in