2006-08-22, 13:03
Medlem
Kapads avatar
Hej. Jag letar efter en funktion som finns på flera forum jag besöker, nämligen ett alternativ där jag snabbt får upp en lista på alla trådar jag skapat själv eller skrivit inlägg i. Det vore väldigt praktiskt. I dagsläget går jag via "Sök" till "Avancerad sökning" och söker därefter på mitt nick, vilket fungerar men blir en lång omväg om man besöker FB en gång i kvarten.

Tacksam för svar.
Citera
2006-08-22, 13:06
Medlem
micaeles avatar
Gå till din profilsida, där hittar du två länkar som gör det du vill. Snabbaste sättet till profilen är menyn uppe till höger (Snabblänkar / Quick Links).
Citera
2006-08-22, 13:53
Medlem
Kapads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Gå till din profilsida, där hittar du två länkar som gör det du vill. Snabbaste sättet till profilen är menyn uppe till höger (Snabblänkar / Quick Links).

Ah. Tack micaele. Det gjorde sökningen i alla fall någon halv sekund snabbare.

Men det var inte exakt så jag tänkte det, på flera andra forum så finns själva knappen uppe direkt på förstasidan. Hmm. Nåväl man kan inte få all[...klyscha]
Citera
2009-03-08, 22:15
Medlem
MaxDLs avatar
Men man får ju bara upp en lista på alla inlägg man gjort..

Hur får man fram en lista på enbart ämnen man skrivit i för att lätt se om nån skrivit något efter man skrivit?

sweclockers har iaf denna funktion.. jag får fel när jag söker på ämnen-mitt nick
Citera
2009-03-08, 23:33
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Hur får man fram en lista på enbart ämnen man skrivit i för att lätt se om nån skrivit något efter man skrivit?

Välj att prenumerera på alla trådar som du svarar i. När du sedan går in och tittar på dina prenumerationer så ligger trådarna med nyast inlägg högst upp. Perfekt om någon har bumpat en tråd från förra året i ett forum man sällan besöker.
Citera
2009-03-08, 23:44
Medlem
TheCazes avatar
För Opera användare finns det en smart lösning (en knapp man själv skapar).
Får att se vilka som har citerat mig och ämnen man har varit med i med senaste inlägget högst upp i sorteringen.
Citera
2009-03-09, 00:32
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapad
Ah. Tack micaele. Det gjorde sökningen i alla fall någon halv sekund snabbare.

Men det var inte exakt så jag tänkte det, på flera andra forum så finns själva knappen uppe direkt på förstasidan. Hmm. Nåväl man kan inte få all[...klyscha]

Klicka på ditt nick och välj "hitta fler inlägg av kapad" eller "hitta fler inlägg av kapad i detta ämne"
Citera
2009-03-09, 00:43
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Välj att prenumerera på alla trådar som du svarar i. När du sedan går in och tittar på dina prenumerationer så ligger trådarna med nyast inlägg högst upp. Perfekt om någon har bumpat en tråd från förra året i ett forum man sällan besöker.

Tack så mkt Phantom presis vad I was looking for.
Salut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in