2025-09-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViSocialModerater

Fotbollsdoktorn Karl Marius Aksum borde vara en kandidat som MFF tittar på,…

Det är förmodligen värt att betala det Mjällby kräver. Han kommer att gå långt.
Framförallt så VILL han gå långt, och det är där det blir ett problem. Malmö kommer inte ha europeisk fotboll nästa år vilket däremot Mjällby har. Om Mjällby gör succé nästa år i Europa så kommer det vara ett mycket större skyltfönster för de stora klubbarna i Europa än vad en sejour i Malmö någonsin kommer att vara. Det bästa för Aksum i det här läget är att stanna i Mjällby tills kontraktet löper ut.
Citera
2025-09-26, 23:34
Medlem
Ja, Mjällby har tagit över tronen. Han kommer att tacka nej till MFF. Han tar väl över Ajax på en gång.
Senast redigerad av ViSocialModerater 2025-09-26 kl. 23:37.
Citera
2025-09-26, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViSocialModerater
Ja, Mjällby har tagit över tronen. Han kommer att tacka nej till MFF. Han tar väl över Ajax på en gång.
Ja, Ajax skulle nog kunna övertala honom, men enligt vad han själv säger så är det en toppklubb i en topp-3 liga han siktar på. Alltså mycket högre ambitioner än Malmö FF.
Citera
2025-09-26, 23:57
Medlem
Tog inte Stefan Schwarz tränarlicens för en del år sedan? Menar om nu Jonas Thern vägrar utbilda sig så hans gamla radarkompis. De kan ju komma båda två. De kan ju fotboll och kan nog motivera spelarna att kämpa.
Citera
2025-09-27, 00:55
Medlem
skogsburkans avatar
Hur stor fest och ceremoni blir det om HIF kommer 2a? En av deras bästa säsonger någonsin. Förväntar mig ett riktigt jippo.
Citera
2025-09-27, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Anes Mravac? Som är tränare i Ettan och aldrig gjort något vettigt i sin tränarkarriär? Känns som att MFF-ledningen gett upp säsongen helt.
Jag var säker på att Uwe Rösler skulle komma in för att avsluta säsongen. Han fick väl gå i början av sommaren och borde vara tillgänglig i ett par månader.

För mig har han auran av gå in ta de sista 6 matcherna i allsvenskan med en lönebonus för top-3 och rädda europahösten.

Men Olsen, Stryger, Christiansen och Ponne kanske hellre vill ha någon som låter de få bestämma (och spela)?
Senast redigerad av MrOrdonnee 2025-09-27 kl. 01:46.
Citera
2025-09-27, 02:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Hur stor fest och ceremoni blir det om HIF kommer 2a? En av deras bästa säsonger någonsin. Förväntar mig ett riktigt jippo.

Fråga Kvantum? Han är en utmärkt representant för den pajas klubben
Citera
2025-09-27, 06:35
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Det kommer badas i fontäner och skjutas raketer natten lång. Kanske även urartar i kravaller? 🤔
Citera
2025-09-27, 07:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Det kommer badas i fontäner och skjutas raketer natten lång. Kanske även urartar i kravaller? 🤔
Låter som en kväll i ghettot Hisingen direktören.
Citera
2025-09-27, 08:17
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Att komma tvåa är väl en av de flesta klubbars bästa säsonger? Bortsett Malmö och Göteborg såklart.
Citera
2025-09-27, 08:40
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Då skall du se när Dif kryssar hemma mot Sirius på måndag.
Citera
2025-09-27, 08:54
Medlem
cokehyenas avatar
Årets Bajenmoment var när de snackade om fokusera på guldet efter debablet mot Rosenborg, för att sedan torska två raka mot GAIS och Sirius.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in