Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
En så kallad ”libertarian” med YouTube-kanal som appellerar till svärjisar och som blev avklädd i SVT:s 30 minuter. Det är bland det mest pinsamma man kan se.
Tycker han gjort några riktigt bra videos om jag ska vara helt ärlig. Om jag inte minns fel var han väldigt tidig med att syna bluffen Northvolt och har tagit fram ganska hyggliga argument mot reduceringspikten och H2Greensteel (numera Stegra). Har väl dessutom grävt fram några fina exempel på hur Miljötalibanerna övertramp mot teknikneutralitet och deras försök till politiskt styrning av Vattenfall för att fortsätta deras människofientliga politik. Att vara duktig på att argumentera för sin sak i TV rutan är inte det samma som att vara intelligent. Ett faktum vi ständigt blir påminda av våra politiker om.
Hur som helst riktig jävla skitmatch idag. Enda plus var publiken och vädret. Förstår fortfarande inte vad MT gjorde vid Benkovic's skada. Har inte hunnit kolla i efterhand, och det har blivit kanske lite mycket gnäll från min sida om domslut på senare tid, men visst fan skulle Sirius haft ett rött idag?