Citat:
Ursprungligen postat av Hazardouz
Du har fullständigt rätt hehe. Precis som du, har jag blivit lite bitter till och från. Jag har märkt hur mitt humör åker bergodalbana från dag till dag. Som idag t. ex. Ganska bra humör, ätit ordentligt (kan vara en bidragande faktor :P ) Om man jämför med igår när jag gick runt som en zombie..
Jag har en fråga! Fick sms av exet för en stund sen. "lust att prata sen vid 9-tiden"?
Nej det har jag inte! Jag har ju sagt åt henne att inte kontakta mig, så jag frågade om det har hänt något. Gjorde jag rätt? Varför vill hon prata?
Fattar att ni inte kanske kan svara på dessa frågor. men fattar inte varför hon gör så. Och det har ju knappast hänt något.
Edit: Märkte precis att detta var lite panikartat. sorry :P fick lite panik bara..
Hon vill kolla om hon fortfarande har ett grepp om dig.
Bekräftelsebehov.........Sen kan det ha smygit sig in lite dåligt samvete i henne.
Om hon tror att DU mår bra...Ja, då kan hon gå vidare i livet med gott samvete.
Om DU är arg och bitter...då tänker hon: Japp, jag gjorde rätt som gjorde slut.....
Om hon däremot inte har en aning om hur DU mår, DÅ börjar hennes tankar att snurra. Hon blir frustrerad och det kan slut hur som helst.....