Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-16, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halvalltidhalv
Exet fyller år nu till helgen och jag funderar på att gratta via sms, antagligen helkorkat.. .
Va säger d om jag skiter att skicka ett grattis sms han vet ändå att jag tänker på honom, eller?

Från mig i ältandets land...

Jag skulle INTE skicka ett sms om jag var du....

Vad tjänar DU på att skicka ett sms ?

Om du INTE skickar så tror han nog att DU har gått vidare
och att HAN inte finns i dina tankar.....
Citera
2009-04-16, 19:47
Medlem
brummiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julius76
Jaa du....vi verkar rätt lika du o jag.....jag börjar undra/tänka som en galning när mitt ex hörde av sig. Stod i sms:Tänkte vi kunde prata o inte va "ovänner kramar e".

Jag bara KRAMAR!!! du har/hade ju en annan för fan!!!tro fan inte att jag vill krama dig!!

Ja ja visst ska vi va de goaste vänner!! NOT in a million years!!!!

Tror det där handlar om 2saker...de har dåligt samvete....eller så vill de kolla upp om man forfarande finns är.....

bekräftelse och dåligt samvete handlar det om... jag hade inte svarat på smsen. det misstaget gör jag inte igen.
Citera
2009-04-16, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hazardouz
Du har fullständigt rätt hehe. Precis som du, har jag blivit lite bitter till och från. Jag har märkt hur mitt humör åker bergodalbana från dag till dag. Som idag t. ex. Ganska bra humör, ätit ordentligt (kan vara en bidragande faktor :P ) Om man jämför med igår när jag gick runt som en zombie..

Jag har en fråga! Fick sms av exet för en stund sen. "lust att prata sen vid 9-tiden"?

Nej det har jag inte! Jag har ju sagt åt henne att inte kontakta mig, så jag frågade om det har hänt något. Gjorde jag rätt? Varför vill hon prata?

Fattar att ni inte kanske kan svara på dessa frågor. men fattar inte varför hon gör så. Och det har ju knappast hänt något.

Edit: Märkte precis att detta var lite panikartat. sorry :P fick lite panik bara..

Hon vill kolla om hon fortfarande har ett grepp om dig.

Bekräftelsebehov.........Sen kan det ha smygit sig in lite dåligt samvete i henne.

Om hon tror att DU mår bra...Ja, då kan hon gå vidare i livet med gott samvete.

Om DU är arg och bitter...då tänker hon: Japp, jag gjorde rätt som gjorde slut.....

Om hon däremot inte har en aning om hur DU mår, DÅ börjar hennes tankar att snurra. Hon blir frustrerad och det kan slut hur som helst.....
Citera
2009-04-16, 20:20
Medlem
Bakteriens avatar
Jag poppar in och säger att läget är stabilt, dock är det fan va en människa kan sitta kvar i ens hjärna
Citera
2009-04-16, 20:28
Medlem
Har detta varit en sms med ex dag? Fick tidigare idag ett samtal från honom, fick panik och tryckte upptaget... Jag visste inte vad jag skulle göra, har dock inte hört av mig än. =)
Citera
2009-04-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
Jag poppar in och säger att läget är stabilt, dock är det fan va en människa kan sitta kvar i ens hjärna

Amen........
Citera
2009-04-16, 20:30
Medlem
julius76s avatar
Bekräftelse....

Jaa du när de hör av sig de små liven......

jag vet inte om jag svara "rätt" när mitt ex ville snacka?

Jag skrev tillbaka ett sms: glöm det

Inga hårda ord bara "glöm det"

Hoppas att hon börjar fundera eller de gör hon ju......
Citera
2009-04-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Jag menar att jag antingen behöver ett "vi försöker igen" eller ett "det kommer aldrig någonsin bli vi två igen", inte någonting mitt emellan. För just nu känns det som att jag inte har fått ett riktigt svar, och det var det jag skrev i mailet också. Jag behöver ha det svart på vitt att det aldrig någonsin kommer bli någonting, först då vet jag att jag kan gå vidare. Annars kommer jag bara stå här och vela och tro och hoppas.

Oki, ursäkta jag misstolkade dig nog. Självklart vill man ha svar, oavsett om det är bra eller dåligt, annars är det ju som du säger svårt att gå vidare.
Kanske skulle vara bra att prata med honom om det?
Citera
2009-04-16, 20:52
Medlem
Bakteriens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plura66
Amen........

Amen verkligen

Hur många är eventuellt på G tills Stockholmträffen imorgon runt 18:00? Flinta, Trillaomkull och Plura66 vad jag vet...Och jag eventuellt.
Citera
2009-04-16, 21:04
Medlem
brummiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julius76
Jaa du när de hör av sig de små liven......

jag vet inte om jag svara "rätt" när mitt ex ville snacka?

Jag skrev tillbaka ett sms: glöm det

Inga hårda ord bara "glöm det"

Hoppas att hon börjar fundera eller de gör hon ju......

gräm dig inte över det. man kan ju ha som regel att är det ett kort samtal och bara man inte använder allt för hårda ord så är det bra. men vem förstår sig på tjejer..? de letar ju efter minsta sak att bli arg på en så de ska slippa skuldkänslor...
det viktigaste är ju inte vad hon ska tänka om dig utan att du själv mår bra. ett långt samtal tror jag försvårar det senare
Citera
2009-04-16, 21:42
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarroJ
Oki, ursäkta jag misstolkade dig nog. Självklart vill man ha svar, oavsett om det är bra eller dåligt, annars är det ju som du säger svårt att gå vidare.
Kanske skulle vara bra att prata med honom om det?

Ingen fara. Och jag skrev i mailet att jag ville ha ett klart svar. Det fick jag, och nu kan jag börja gå vidare för nu vet jag vad han tycker. Vet inte hur fan det ska gå till men på något sätt går det ju alltid... Tror att jag ska ha en riktig jävla skitkväll ikväll så kör jag på nya tag imorgon. Det behöver jag nog.
Citera
2009-04-16, 21:49
Medlem
P3tters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Ingen fara. Och jag skrev i mailet att jag ville ha ett klart svar. Det fick jag, och nu kan jag börja gå vidare för nu vet jag vad han tycker. Vet inte hur fan det ska gå till men på något sätt går det ju alltid... Tror att jag ska ha en riktig jävla skitkväll ikväll så kör jag på nya tag imorgon. Det behöver jag nog.

Skitkvällar funkar det med, jag sitter och har tusen sidor plugg att göra! Men inte tar jag tag i det inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in