Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-24, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Klassiskt exempel på en förlorare i diskussionen.

Nu vill jag starta om denna tråden men för seriösa människor som faktiskt vet vad dem pratar om.
Citera
2024-11-24, 17:52
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghosthunter1337
Kan ju inte kännas bra att ens lagt en liten del av din helg på det här haha.
Fattar inte vad det är han vill få ut av videon som inte säger någonting

Hade jag haft något vettigare att göra så hade det varit ett totalt slöseri, men nu slog jag iaf ihjäl lite tid och fick mig ett gott skratt på köpet. Dessutom, om en intet ont anande FBare snubblar över den här tråden i framtiden så har jag besparat dem att slösa med tid för att landa i slutsatsen att TS är totalt hjärndöd.

"YT VIDEOR ÄR FAKTA, ALLT SOM SÄGS PÅ YT ÄR VETENSKAP, MURLOCS ÄR SPÖKEN AV FISKMÄNNISKOR, JAG SNIFFAR THINNER VARJE MORGON"

Det här kan vara årets roligaste tråd, just saying.
Citera
2024-11-24, 17:55
Medlem
Citat:
Hade jag haft något vettigare att göra så hade det varit ett totalt slöseri, men nu slog jag iaf ihjäl lite tid och fick mig ett gott skratt på köpet. Dessutom, om en intet ont anande FBare snubblar över den här tråden i framtiden så har jag besparat dem att slösa med tid för att landa i slutsatsen att TS är totalt hjärndöd.

"YT VIDEOR ÄR FAKTA, ALLT SOM SÄGS PÅ YT ÄR VETENSKAP, MURLOCS ÄR SPÖKEN AV FISKMÄNNISKOR, JAG SNIFFAR THINNER VARJE MORGON"

Tack för underhållningen. Hoppas det kommer fler videos på yt kanelen om skiten. Alla andra videos på kanalen handlar förövrigt bara om fötter och är allämnt obehagliga
Citera
2024-11-24, 17:59
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskrot1
När man diskuterar vetenskap och historia så uppfattas man som korkad om man tar till personangrepp.
Som hyfsat objektiv läsare av denna tråd så måste jag säga att någon av er faktiskt verkar oerhört korkad men det är inte One2Many...
Citera
2024-11-24, 18:06
Medlem
mikaelss avatar
Citat:

Ett hjältedåd, helt klart, fattar inte hur du orkade argumentera så länge med vad som visade sig vara en komplett idiot.
Men tack, blev en kul tråd, och ett sorgligt bevis för människors idioti, just när man trodde det inte kunde bli värre.
Citera
2024-11-24, 18:08
Medlem
Patetiskt att hämta sina irl-vänner för att backa upp på internet lol.

Jag vill att det hålls till ämnet och inte blir en oseriös tråd.
Citera
2024-11-24, 18:13
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Patetiskt att hämta sina irl-vänner för att backa upp på internet lol.

Jag vill att det hålls till ämnet och inte blir en oseriös tråd.
På vilket sätt tänker du att en YT-video om något som inte finns, som du dessutom missförstår, och tror är fakta, skulle bli en 'seriös tråd'?
Det finns inga spöken.
Det finns inga fiskmänniskor.
Det finns ingen 'murloc'
Och det fanns inte heller i Mesopotamien (som det heter).
Det är fantasier, och mytologi. Även i denna forumdel, som handlar om sådant som inte finns.
Citera
2024-11-24, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghosthunter1337
Kan ju inte kännas bra att ens lagt en liten del av din helg på det här haha.
Fattar inte vad det är han vill få ut av videon som inte säger någonting

Han vill enbart irritera andra människor genom att ställa sig på kant till alla svar som han får...

Dåligt försök att trolla eller liknande, eftersom det kan ju inte ens vara roligt för han själv.
Citera
2024-11-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Han vill enbart irritera andra människor genom att ställa sig på kant till alla svar som han får...

Dåligt försök att trolla eller liknande, eftersom det kan ju inte ens vara roligt för han själv.
Tycker ändå han håller relativt trevlig ton. Såklart inte en omöjlig troll men känns mer som ett retard som tror att han argumenterar
Citera
2024-11-24, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
På vilket sätt tänker du att en YT-video om något som inte finns, som du dessutom missförstår, och tror är fakta, skulle bli en 'seriös tråd'?
Det finns inga spöken.
Det finns inga fiskmänniskor.
Det finns ingen 'murloc'
Och det fanns inte heller i Mesopotamien (som det heter).
Det är fantasier, och mytologi. Även i denna forumdel, som handlar om sådant som inte finns.
1. Finns massvis med klipp och interjuver på internet samt i litteratur om folk som stött på spöken.
2. Skillnad på fiskmänniskor och en Murloc.
3. Vad drar du för slutsats av videon om du ens har kollat på den. Jag säger inte att du måste hålla med mig men du måste komma med starkare argument än "det finns ingen 'murloc' och det finns inga spöken.

Vi diskuterar den potentiella idén om murlocs existerar även om jag börjar luta mer mot att dom gör det.
Citera
2024-11-24, 18:31
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
1. Finns massvis med klipp och interjuver på internet samt i litteratur om folk som stött på spöken.
2. Skillnad på fiskmänniskor och en Murloc.
3. Vad drar du för slutsats av videon om du ens har kollat på den. Jag säger inte att du måste hålla med mig men du måste komma med starkare argument än "det finns ingen 'murloc' och det finns inga spöken.

Vi diskuterar den potentiella idén om murlocs existerar även om jag börjar luta mer mot att dom gör det.
1 världen är full av idioter. Det betyder inte att de har rätt. Eller vet något.
2 so?
3 det finns ingen ’murloc’ och det finns inga spöken. Vetenskaplig konsensus i århundraden. Dina förvillelser och fantasier ändrar inte det. Jag behöver inte argumentera mot det på samma sätt som jag inte behöver argumentera med folk som tror skorsten är platt. De har fel. Du har fel.
Och jag behöver inte kolla någon YT-skit, antingen är det någon lika dum som du, eller då är det någon som prankar dig. Ointressant, oavsett.
Citera
2024-11-24, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
1 världen är full av idioter. Det betyder inte att de har rätt. Eller vet något.
2 so?
3 det finns ingen ’murloc’ och det finns inga spöken. Vetenskaplig konsensus i århundraden. Dina förvillelser och fantasier ändrar inte det. Jag behöver inte argumentera mot det på samma sätt som jag inte behöver argumentera med folk som tror skorsten är platt. De har fel. Du har fel.
Och jag behöver inte kolla någon YT-skit, antingen är det någon lika dum som du, eller då är det någon som prankar dig. Ointressant, oavsett.
Hahaha, du erkänner själv att du inte ens tittat på videon som presenterar bevisen för mitt påstående och ändå försöker du argumentera emot mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in