Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-03-20, 11:02
Avstängd
[quote=Potthole|91394867]
Citat:
Ursprungligen postat av Kaparkapten
Kul kul...

Minns första gången på Soi Cowboy.

150 kr för en natt med en tjugoåring.

Och nöp man nån i stjärten i baren så svarade de Thank you!
[/hahaha vilket bull shit, 150dollar kanskeQUOTE]

Har du varit i Thailand?

Jag var där, men nu var det över sex år sen, och jag fick knulla unga 18-25 åringar i stort sett gratis. Det enda jag betalade för var festandet hela kvällen på klubben, som de frivilligt hängde med på.

Sen när vi knullat klart så var jag snäll o gav dem 300 baht när vi vaknat upp dagen efter, de var nöjda. Detta för att det är det man ska göra liksom, ingen som frågade efter pengar.

Jag satt dessutom med tre kvinnor i baren en gång, alla tre hade tuttarna ute och lät mig suga... Det är trevligt i Thailand!
Citera
2025-06-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stighelmer66
Nästa dag: Hittar som sagt ingen av damerna från dagen innan. Men läst om en bar After School, minsta baren på Soi Cowboy. Där hamnar jag mellan två skönheter - den ena säger att hon är 33 och den andra 20!! De sitter på var sin sida om mig och efter var sin ladydrink kommer de allt närmare, exponerar sina bröst och har fullt upp med att smeka mig mellan benen. 20-åringen ser ut att vara ännu ett par år yngre och trots att hon är kort och liten ytterst välformade bröst!
När jag får frågan om bj eller hj och med vilken, väljer jag hj eftersom det hela ska utspelas i ett hyfsat dolt utrymme längst bort bakom bardisken. Samma nu, inte så många andra gäster (tittade inte så noga) och hon gjorde ett föredömligt jobb.
Efteråt tog jag en öl med utsikt över gatan och blev kontaktad av en ursnygg mörk kvinna. Beklagade att jag var slut för kvällen men lovade att komma tillbaka nästa dag, vilket är imorgon fredag. Så får vi se hur det går…

Grattis!
Citera
2025-07-05, 20:23
Medlem
Citat:
Kul kul...

80 talet ja
Citera
2025-09-09, 18:47
Medlem
Citat:
Kul kul...

Inte alls men det var 1990 !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här