2024-11-14, 17:35
Medlem
TordesPungs avatar
Jag har haft sex på arbetstid men inte i företagets lokaler.
Som vanligt, ingen skillnad mot fritids-sex.
Citera
2024-11-14, 17:58
Medlem
- På lunchrasten i en bil typ varje vecka i flera veckor. Bilverkstad.
- I källaren under arbetstid. Telefonförsäljare.
- I lastutrymmet i en budbil.

Härliga tider!

Edit: glömde besvara frågorna. Ålder, typ runt 18-20 år. Inget jag ångrar efteråt, kändes gött! Vi var jämnåriga kollegor.
Senast redigerad av Gardinrull 2024-11-14 kl. 18:02.
Citera
2024-11-14, 18:14
Medlem
Jobbade på callcenter och var ~20 år. Pippade en brud några år äldre än mig på damtoaletten. Träffades även privat då och då och även när hon bytt jobb och börjat på ett kontor.

Samma jobb, annan brud, ett par år äldre än mig eller så. Knullade på en avdelning som ej var kvällsöppen. Träffades privat ibland även med henne.

Hade båda två som side bitches under ett tag när jag hade flickvän, när det tog slut med flickvännen att hade jag några rebound-knull med henne samtidigt som jag hade de andra två. Goda tider när man tänker efter.
Citera
2024-11-14, 19:20
Medlem
jobbade i djurbutik. Knullade typ varannan dag med ägerskan som jag trodde var skild men en dag kom hennes man dit och skulle spöa mig men sluta me att jag spöa han🙂 de är gifta än idag men efter det så sluta ja
Citera
2024-11-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endmymisery
Jobbade på callcenter och var ~20 år. Pippade en brud några år äldre än mig på damtoaletten. Träffades även privat då och då och även när hon bytt jobb och börjat på ett kontor.

Samma jobb, annan brud, ett par år äldre än mig eller så. Knullade på en avdelning som ej var kvällsöppen. Träffades privat ibland även med henne.

Hade båda två som side bitches under ett tag när jag hade flickvän, när det tog slut med flickvännen att hade jag några rebound-knull med henne samtidigt som jag hade de andra två. Goda tider när man tänker efter.

Under arbetstid?
Citera
2024-11-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardinrull
- På lunchrasten i en bil typ varje vecka i flera veckor. Bilverkstad.
- I källaren under arbetstid. Telefonförsäljare.
- I lastutrymmet i en budbil.

Härliga tider!

Edit: glömde besvara frågorna. Ålder, typ runt 18-20 år. Inget jag ångrar efteråt, kändes gött! Vi var jämnåriga kollegor.

Var det ingen som anade något att ni var borta angående telefonförsäljare? Var det utomlands?
Citera
2024-11-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Jag har haft sex på arbetstid men inte i företagets lokaler.
Som vanligt, ingen skillnad mot fritids-sex.

På arbetstid men inte på företagets lokaler.....ok? Pratar vi om hotell?
Citera
2024-11-14, 19:29
Medlem
2n00b4Us avatar
På mitt tidigare jobb var det två personer som hade sex på våningen ovanför där Julfesten hölls.
Citera
2024-11-14, 19:46
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Det låter som en våt dröm att få bli avsugen då alla har gått hem eller att få sätta på en äldre kvinna som är rektor på hennes kontor.

Tyvärr kommer den fantasin aldrig ske pga ålder och att jag inte jobbar på en sådan miljö.

Därför undrar jag om ni har gjort det

- Hur gammal var du och hon/han du hade sex med?
- Plats ? Kateder i en skola eller på ett kontorsrum över en soffa?
- Kändes det härligt eller konstigt efteråt?
- Vilken arbetstitlar hade ni?
- Blev det flera gånger med samma partner?
- Hade nu sex med andra från jobbet?

Har bara hört en liten historia om en 22-åring med 20 cm kuk som läg med kvinnor över 50 på Domstolsverket. Låter som rena porren likt Jordi El Nino.

Aldrig haft sex på mitt jobb men däremot är jag alltid kåt på mitt jobb och blir våt varje pass. Sitter mycket i kassan så blir en del ögonknull med äldre män, blir mycket våt. Bara en konversation kan göra mig riktigt våt. Igår fick en kund komma in i ett privat område i butiken och det var drygt med kunder i resten av butiken. Var så himla nervös han hade sån grov ögonkontakt, var så otroligt våt då.
Har också haft sex på en annan persons arbetsplats, samt gått runt naken bland deras kontor med kameror osv.
Citera
2024-11-14, 19:47
Avslutad
Nej.
Citera
2024-11-14, 19:53
Medlem
Nix. Och då har jag ändå jobbat med min partner.
Citera
2024-11-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Var det ingen som anade något att ni var borta angående telefonförsäljare? Var det utomlands?

Nej. Man kom och gick lite som man ville. Sen var vi inte direkt borta i en timme så att andra hann reagera. Det var i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in