2024-11-15, 12:15
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
tRumps dementa infall är alltid bara "skämt" först.

Och så fort han gör alldeles klart att han faktiskt menar allvar, kommer du och MAGA och hela skämtpartiet GOP att unisont stödja honom. De enstaka individer som säger emot blir kallade RINOs och necons, och stöts ut.
Har du någon gång haft rätt i dina hysteriska utspel kring Trump?
Lyssna på när och hur han säger det. Försök att acceptera att din autism gör detta svårt för dig. Öva.
Trump har humor. Han är gammal. Tror du på fullaste allvar att han kommer installera sig på livstid som diktator? Djupa andetag nu, aspie.
Citera
2024-11-15, 12:23
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Har du någon gång haft rätt i dina hysteriska utspel kring Trump?
Lyssna på när och hur han säger det. Försök att acceptera att din autism gör detta svårt för dig. Öva.
Trump har humor. Han är gammal. Tror du på fullaste allvar att han kommer installera sig på livstid som diktator? Djupa andetag nu, aspie.
Han vill absolut bli likadan som sina bästa internationella kompisar, dvs diktatorer som t ex KGB-Putin.

När tänker du försöka komma ur sekten och börja tänka själv och se verkligheten för vad den är?
Citera
2024-11-15, 12:26
Medlem
hakro807s avatar
Fattar inte ens hur detta kunnat blivit så stort som det blivit. Givetvis är det ett skämt. Men vänstermedia tar väl alla chanser att skriva om Trump och har genom detta blivit hans bästa valarbetare.
Citera
2024-11-15, 12:27
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Han vill absolut bli likadan som sina bästa internationella kompisar, dvs diktatorer som t ex KGB-Putin.

När tänker du försöka komma ur sekten och börja tänka själv och se verkligheten för vad den är?
Mmm. Trump kommer i kraft av sin demens övertyga hela kongressen om att konstitutionen måste ändras så Trump får sitta kvar som 85 årig president. Han kommer fira detta tillsammans med Putin och låta honom invadera resten av Europa.

Alla som inte håller med är sektmedlemmar.

Ungefär så, va?
Citera
2024-11-15, 12:28
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Det hade varit intressant att skapa ett script som crawlar genom Flashback och samlar in olika användares förutsägelser om Trump så att vi en gång för alla kan dokumentera att dårar som du inte har den blekaste aning om vad ni svamlar om.
Håller med till en del, tyvärr. Efter tRumps kuppförsök den 6 januari 2021 trodde jag faktiskt att GOP skulle ta sig samman och en gång för alla göra upp med sin sektledare. Jag hade fel!
Citera
2024-11-15, 12:29
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Mmm. Trump kommer i kraft av sin demens övertyga hela kongressen om att konstitutionen måste ändras så Trump får sitta kvar som 85 årig president. Han kommer fira detta tillsammans med Putin och låta honom invadera resten av Europa.

Alla som inte håller med är sektmedlemmar.

Ungefär så, va?
tRumps sekt ifrågasätter ALDRIG sin sektledare, det är inte mer komplicerat än så.
Citera
2024-11-15, 12:31
Medlem
Japhys avatar
Citat:
tRumps sekt ifrågasätter ALDRIG sin sektledare, det är inte mer komplicerat än så.
Fast nu är det uppenbarligen tvärt om
Jag ifrågasätter allvaret i hans uttalande. Du är hysterisk av fasa.

Du är en fucking jävla sektmedlem. Det är så tydligt.
Citera
2024-11-15, 12:31
Medlem
Jag-Blonds avatar
ENKELT FIXAT!!

DJT får sätta USA i krigsläge så slipper han bli omvald under den tiden.

HURRA!!!
Citera
2024-11-15, 12:40
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Håller med till en del, tyvärr. Efter tRumps kuppförsök den 6 januari 2021 trodde jag faktiskt att GOP skulle ta sig samman och en gång för alla göra upp med sin sektledare. Jag hade fel!
Istället för att käfta, vad sägs om att tjäna pengar på dina förutsägelser? Satsa en stor slant på att Trump kommer att bli republikanernas kandidat i presidentvalet 2028, du bör kunna tjäna enorma pengar eftersom resten av marknaden tror annat.
Citera
2024-11-15, 12:40
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Det hade varit intressant att skapa ett script som crawlar genom Flashback och samlar in olika användares förutsägelser om Trump så att vi en gång för alla kan dokumentera att dårar som du inte har den blekaste aning om vad ni svamlar om.
Själv håller jag mig kvar här just för att jag roas av deras uppenbara mentala problem och ständiga projiceringar. De hemfaller ofta till de mest vansinniga konspirationsteorierna, har en tendens att ställa sig i opposition till allt Trump säger, är helt i avsaknad av humor. Detta vet Trump såklart och jag hoppas han utnyttjar det till max för att verkligen visa väljarna och omvärlden vilka tokstollar den andra sida består av.
Gör som jag - skratta åt dem.
Citera
2024-11-15, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jepp. Och det går bevisligen att göra, Putin fixade ju saken och Ryssland har/hade en snarlik konstitutionell regel runt mandatperioderna för ämbetet.

USA:S konstitution är i stort sett omöjlig att skriva om, det var en statsvetare i Agenda med stor kunskap om USA, hans accent lät engelsk-amerikanskt svagt som sa detta, Han menade att institutionerna och konstitutionen kommer hindra Trump att göra vad som helst, och direkta omskrivningar är i princip omöjliga, det såg grundlagsfäderna på 1700-talet till just för att en diktator inte skulle kunna ändra saker, Trump kommer märka att han inte har oinskränkt makt som han tror. Pentagon har meddelat att de kommer aldrig någonsin utföra order som är grundlagsvidriga, så utvisning med millitär hjälp eller att ge sig på demostranter med millitär från pentagon kommer aldrig hända, de kommer endast lyda lagliga orders som har med krigshandlingar utomlands att göra.
USA är inte Ryssland, deras grundlag var inte vatten värd från början.
Citera
2024-11-15, 13:03
Medlem
kaktjuvens avatar
Löjligt trådstart och typiskt sörjpropaganda.
Trump vill döda alla våra döttrar och hatar kvinnor, ryssen äter barn och Ali och ahned är ensamkommande barn.
Lägg ner förfan..
Redan innan valet har republikanerna börjat planera JD Vance tillsammans med eventuellt Gabbard som kandidater till 2028.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in