2026-03-04, 21:07
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Van Eck som skrev nåt i stil med att ingen blir förvånad om btc når
$700k..
Så någon gissar att en värdelös låtsasvaluta kommer öka i värde, vad byggs denna gissning på?
Du vet väl om att det allmänna intresset för denna låtsasvaluta har svalnat, och att den enda som fortfarande köper i några större kvaliteter är just MicroStrategy?

Jag tror att MicroStrategy kommer gå under inom överskådlig framtid.
Citera
2026-03-04, 22:04
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Så någon gissar att en värdelös låtsasvaluta kommer öka i värde, vad byggs denna gissning på?
Du vet väl om att det allmänna intresset för denna låtsasvaluta har svalnat, och att den enda som fortfarande köper i några större kvaliteter är just MicroStrategy?

Som sagt, jag har varnat dig.
I övrigt är du fri att investera efter bästa förmåga.
Citera
2026-03-04, 22:11
Medlem
machinemans avatar
Citat:

Så någon - närmare bestämt du - gissar att TSLA kommer att gå till noll.

TSLA dubblerar därefter sitt värde.

Samma person - närmare bestämt du - gissar att BTC kommer att gå till noll.

Utgången är redan given.

Citera
2026-03-04, 22:13
Medlem
Citat:
Som sagt, jag har varnat dig.
I övrigt är du fri att investera efter bästa förmåga.

Imponerande ändå att du ändå efter egen utsago har lyckats få några barn. Lyckosökare likt dig själv gick det inte så bra för förr i tiden. Ändå gött att tiden är annorlunda nu och att fler spädbarn överlever.

Aktien kommer att gå mot noll. Jag kommer att citera det här inlägget inom kort. (ändå intressant att när Iran var under så stor press för nån vecka sen lr två att du och Leaston försvann). Det är nästan så att man kan misstänka att ni 2 är de största 2 idioterna vi har sett än så länge på det här forumet.
Citera
2026-03-04, 22:26
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barf
Imponerande ändå att du ändå efter egen utsago har lyckats få några barn. Lyckosökare likt dig själv gick det inte så bra för förr i tiden. Ändå gött att tiden är annorlunda nu och att fler spädbarn överlever.

Aktien kommer att gå mot noll. Jag kommer att citera det här inlägget inom kort. (ändå intressant att när Iran var under så stor press för nån vecka sen lr två att du och Leaston försvann). Det är nästan så att man kan misstänka att ni 2 är de största 2 idioterna vi har sett än så länge på det här forumet.

Käften, ditt jävla såsse-hjon..
Vill du visa din smartness kan vi spela schack om grova stålar.
Citera
2026-03-04, 23:28
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:

Grymt tillfälle att utöka din short.
Do it!
Citera
2026-03-05, 02:02
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Att underskatta BTC i björn har alltid varit ett misstag.

MSTR är premium på BTC, MSTR bör inte underskattas.
Va? Vad betyder ens detta?
Citera
2026-03-05, 02:04
Medlem
otellos avatar
Citat:
Do it!
Jag har inga långsiktiga shorts i MSTR, köper dock bear och minis med jämna mellanrum. Köpte faktiskt lite bear x3 tidigare idag.
Citera
2026-03-05, 18:55
Medlem
otellos avatar
Citat:
Do it!
Tog ditt råd och köpte Bear x3. Jag vill tacka alla lättlurade bagholders som av oklar anledning ser ett värde i pyramidspelet MSTR. 🙏
Citera
Idag, 17:43
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Tog ditt råd och köpte Bear x3. Jag vill tacka alla lättlurade bagholders som av oklar anledning ser ett värde i pyramidspelet MSTR. 🙏
Fyller du på eller stänger du den?
Senast redigerad av Leaston Idag kl. 17:45.
Citera
Idag, 17:48
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Fyller du på eller stänger du den?
Sålde med fet vinst såklart. Nu tror jag det är dags att shorta mer. MSTR ska ner till 0.
Citera
Idag, 17:51
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Sålde med fet vinst såklart. Nu tror jag det är dags att shorta mer. MSTR ska ner till 0.
Klassiker att säga i efterhand att man öppnat en position, och sedan när det gått och fel håll ett tag så säger man att man stängde den långt tidigare.

Det är som med flashbackpenisen på 18cm, dvs omöjligt för övriga att verifiera

Men då tror du på uppgång nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in