2024-11-13, 20:05
Medlem
En fundering, när man lägger spel utan spikar, när kan det vara lagom att dela upp det på 2 spel?

Förstår ni hur jag tänker? att typ efter 7-800kr så börjar ju varje häst kosta 2-300kr o ännu mer.

Är det bättre att lägga 2st 400kr spel eller 1st 800kr?

Ska tex lägga för jobbet nu Harry boys , är det bättre eller sämre att dela upp tex 1000kr i flera harryboy?

Nån som har input, Statistik eller tankar kring detta?

Personligen tycker jag det känns roligare med tex 6st 150kr harry boy istället för en 1000kr
Citera
2024-11-13, 20:49
Medlem
MyJustices avatar
Lägger mellan 1000-1600 på enspiks systemen
På 3 spik system 300-600
Efter 1600-1700 sek koster varje streck för mycketett 1600 system kan delas i 2 vardare 1600 system med varsin olika spik
Citera
2024-11-13, 20:54
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Kör 2 st system för ca 480kr / st.

Borde bli bra!
Citera
2024-11-13, 20:57
Avslutad
Man kan spela matematiska eller reducerade system (eller såklart flera helt olika system) men hur du än väljer att spela så kan du inte lura matematiken utan du får alltid exakt så många kombinationer som du betalar för.

Det roliga med att tippa trav tycker jag är att själv ta ut hästarna. Harry boy har jag aldrig spelat och kommer aldrig att göra.
Personligen tippar jag alltid 1 matematiskt system, alltså går allin med insatsen på en kupong.
Men för många känns det bättre att spela reducerat, man kan då göra ett system som är större (på en mall) men man reducerar kostnaden genom att man måste klara vissa krav (man kan alltså ha 7rätt på mallen men om man inte klarar kraven så får man inte 7rätt på någon av de inlämnade kupongerna) för som sagt man får alltid så många kombinationer som man betalar för!
läs mer i länken nedan
https://travstugan.se/guide/hur-spelar-jag-reducerat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in