2024-11-19, 01:09
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Tror fler än de på poddens lita ryker. 1-2 backar/fältare.

annars var namnen ganska väntade, undantaget Kosugi som jag trodde skulle gå i sommar.

Tror inte Haris var så sugen faktiskt.
Om det var Haris som inte ville signa så är det enkelt.. Har han orken att träna kvar och sitta på bänken så tycker jag att han duger.
Citera
2024-11-19, 09:25
Medlem
ZlatanManias avatar
Paulos Abraham tillbaka till oss? Ärligt talat skiter jag i hans sväng till Göteborg men tycker inte han är tillräckligt bra. Med Pittas påväg bort vore det en klar försvagning.
Citera
2024-11-19, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Paulos Abraham tillbaka till oss? Ärligt talat skiter jag i hans sväng till Göteborg men tycker inte han är tillräckligt bra. Med Pittas påväg bort vore det en klar försvagning.

Jag tycker Abraham var jättebra i Göteborg, i ett dysfunktionellt lag gjorde han både poäng och var allmänt jobbig för motståndarförsvaren. Men han ska spela vänsterytter och inte nia. Sen är det såklart skillnad om han kostar 5 eller 10 miljoner, fyller ju 23 nästa år.
Citera
2024-11-19, 11:32
Medlem
IFK Göteborg MÅSTE plocka in en eller två kreativa mittfältare. Det funkar inte att ens försöka nå topp åtta med Carlén där. Han är ju långsam, dålig teknik och är dålig i defensiven.
Citera
2024-11-19, 12:10
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Till vänsterkanten antar jag, 9 poäng på 22 matcher i ett klappuselt lag är väl inte så tokiga siffror. Framförallt har han ju spelat väldigt bra. Prislappen får avgöra.
Citera
2024-11-19, 12:16
Medlem
ardagulers avatar
https://fotbolldirekt.se/2024/11/19/avslojar-planen-har-jagar-bajen-bazoumana-toures-ersattare
Grävande journalistik! Bajen planerar alltså att ersätta sin bästa offensiva spelare som garanterat blir såld i vinter.
Citera
2024-11-19, 12:48
Medlem
Ola Larsson är en ny Manuel Lindberg.
Citera
2024-11-19, 13:26
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
https://fotbolldirekt.se/2024/11/19/avslojar-planen-har-jagar-bajen-bazoumana-toures-ersattare
Grävande journalistik! Bajen planerar alltså att ersätta sin bästa offensiva spelare som garanterat blir såld i vinter.

Sjukt, vilka stenar kan difdirekt ha behövt vända på för att hitta dessa chockerande nyheter?
Citera
2024-11-19, 13:41
Medlem
Utländskt OCH allsvenskt intresse för Tånnander, det måste väl ändå vara ett planterat rykte(Cetinkaya)? Nån här i ett lag på övre halvan som faktiskt skulle vilja ha in Tånnander? Jag är så otroligt sugen på en ny målis, som är genuint bra, 27+ och sugen på att stå varje match i flera säsonger.
Citera
2024-11-19, 18:33
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Sjukt, vilka stenar kan difdirekt ha behövt vända på för att hitta dessa chockerande nyheter?
Säkert agenter som gräver efter kvitton i Hjelmbergs soptunna och dylikt.
Citera
2024-11-19, 18:55
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
... sinnessjukt överskattade Jens Gustavsson.

Vad har han gjort för att förtjäna sitt rykte? Ser verkligen inte storheten i honom. Hoppas han är "för dyr" för Djurgården, vill verkligen inte se honom hos oss.

Djurgården MÅSTE värva in 1 till mittback (vet att Ståhl kan spela där). Danielson är på dekis tyvärr.
Jag har också undrat det. När han kom till Norrköping så kom han till dukat bord efter att Janne Andersson gjort underverk med dom, och Norrköping blev bara sämre och sämre under hans tid där.

Ståhl kan spela överallt. Jag tänker att Ståhl mycket väl kan vara allsvenskans bästa spelare om man tittar över hela planen. Om man klonar en spelare och ställer upp med 10 av honom, vem skulle vara lika komplett?
Citera
2024-11-19, 19:37
Medlem
Steff83s avatar
Mervan Celik avslutar karriären
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in