2025-08-28, 12:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Lite orolig för Erabis hälsa om han hamnar i Belgien. Dom jävlarna älskar ju majonnäs!

Fyfan så äckligt pommes i majonäs 🤢🤢

Lycka till ikväll.
Citera
2025-08-28, 12:52
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Lycka till ikväll.
Vidrigt!

Klarar vi inte avancemanget ikväll vet jag inte om jag återhämtar mig från det. Går vi vidare måste vi dock köpa en nia så att vi kan gå för en framskjuten position i ECL. Robbie Ure står på min önskelista.

I natt drömde jag dock att vi värvade Jeremejeff igen men att han var så dålig att jag fick hoppa in från läktaren.
Citera
2025-08-28, 12:58
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Lycka till ikväll.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Han lär inte säga mycket tills han kommit över besvikelsen över det uteblivna Bajenguldet.

Så Eskilstuna snubben är nybajare?!

Citat:
Vidrigt!

Klarar vi inte avancemanget ikväll vet jag inte om jag återhämtar mig från det. Går vi vidare måste vi dock köpa en nia så att vi kan gå för en framskjuten position i ECL. Robbie Ure står på min önskelista.

I natt drömde jag dock att vi värvade Jeremejeff igen men att han var så dålig att jag fick hoppa in från läktaren.

Han vann ECL skytteligan med andra ord.
Citera
2025-08-28, 13:02
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Lite orolig för Erabis hälsa om han hamnar i Belgien. Dom jävlarna älskar ju majonnäs!

Det är det enda rätta och mest kultiverade. Han skulle kunna lära sig ett och annat, men tyvärr lär det bli något betydligt mindre civiliserat typ det vidriga öriket.
Citera
2025-08-28, 13:06
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:

WT landet lär vara värre ur den synpunkten. Friterade pommes och friterad fisk (Fish and chips) med majonnäs och andra såser.
Citera
2025-08-28, 13:33
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Vidrigt!

Nä klarar ni inte avancemanget förstår jag att du kommer ramla ihop det hade jag också gjort
Citera
2025-08-28, 13:47
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Det är det enda rätta och mest kultiverade. Han skulle kunna lära sig ett och annat, men tyvärr lär det bli något betydligt mindre civiliserat typ det vidriga öriket.

Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
WT landet lär vara värre ur den synpunkten. Friterade pommes och friterad fisk (Fish and chips) med majonnäs och andra såser.
Vi kan konstantera att han är rökt osvsett. Stackars sate.
Citera
2025-08-28, 16:09
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Nu uppger Smålandsposten-journalisten Filip Elg att Djurgården är nära att köpa loss Sandefjords isländske forward Stefán Ingi Sigurdarson, 24, för runt 20 miljoner kronor.

Islands Harry Kane har stått för 11 mål på 15 matcher denna säsongen.
Citera
2025-08-28, 16:22
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Islands Harry Kane har stått för 11 mål på 15 matcher denna säsongen.
Låter som en ganska trött värvning för att vara ärlig.

In other news: Pekings styrelse stoppar värvningen av Haraalaaa! Sunt att dom tycker det vore en dålig idé att låta seriens sämsta spelare ta upp onödig plats i truppen.
Citera
2025-08-28, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Ambitiös? Snarare naivaste klubb.

Vad är det naiva? De kommer ju få mycket pengar för honom i vinter också. Det är klokt att de prioriterar guldet tycker jag.

Jag tycker andra svenska klubbar borde dra lärdom av hur Mjällby har hållit kvar sina spelare denna sommar.

Men jag antar att de har att göra med att dessa spelare inte är beredda att bråka sig bort heller trots att de har gjort succé. Det hedrar får man väl säga i dagens fotboll även om det borde vara ett minimikrav.
Citera
2025-08-28, 16:47
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Vad är det naiva?
Att dom istället tror att dom kan förlänga med Stroud...?
Citera
2025-08-28, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Att dom istället tror att dom kan förlänga med Stroud...?

Läste inte ordentligt… Trodde det bara handlade om att de behåller honom över säsongen. Ber om ursäkt. Ja, det låter faktiskt naivt att tro att det kommer gå vägen. Men de kan väl alltid försöka. Jag blir dock mycket förvånad om de ror det i hamn.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-08-28 kl. 17:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in