Citat:
Ursprungligen postat av
mishima
Säsongskort. Brukar missa två-tre matcher per säsong, mest under semestern. Skulle gärna vilja ha tid till fler bortamatcher. På senare år har det blivit en Europaresa samt Halmstad borta. Nu kanske man kan åka på Öster borta också.
Starka hemmasiffror ändå. Själv missar jag ca en handfull per säsong. Mest pga att jag inte bott i Sthlm på några år nu men är åter i vår så räknar med att se i princip alla nästa säsong.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Om jag får tala för mig själv så var jag mer aktiv som yngre. Dessutom är jordgubben skit jämfört med Råsunda där man växte upp gissar många av er bajare och gårdare känner likadant.
Runt 06-10 åkte jag på många många bortamatcher också vilket jag inte gjort sedan dess.
Fullt förståeligt! Råsunda, Söderstadion och Stadion hade en helt annan charm på sina sätt. Gillar att vi fick en större arena, nackdelen är såklart ohyran som delar och att rymdskeppet nog aldrig kommer kännas i närheten av Söderstadion.
Citat:
Ursprungligen postat av
asptuna
Jag och polarna löste årskort i tisdags, haft årskort ett och ett halvt decennium nu. Såg även att vi har nått 16.000 sålda nu ikväll

Starka siffror, 15 år är respekt. Vi lyckades förnya 14,8k av 16k och har en kö på 3-4000 pers så det är hårda bud för de som står utan.