Citat:
Ursprungligen postat av
Ezzelino
Härlig match, en ärlig, hårdför kamp i drygt 80 minuter. Sydafrika vann med 24-13 och förblir världens bästa lag.
Ja, verkligen! Matchen var en njutning för alla oss som älskar rugby (och Springboks)

- Rugbypropaganda!